וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה: "מגיע לנו יותר מהמקום השמיני במזרח"

הניקס ממשיכים להידרדר, סטודמאייר כועס וכרמלו מודה: "המצב פה קשה". דרק רוז מתלונן: "לא מקבל מספיק כבוד מהשופטים"

דרק רוז התלונן הלילה (שלישי) שהוא לא מקבל מספיק כבוד מהשופטים. ה-MVP של הליגה, שהוליך את הבולס לניצחון על הניקס, סיים עם 32 נקודות, אבל הגיע לקו רק 9 פעמים, על אף שלקח 29 זריקות (סיים עם 12 מ-29).

ברבע האחרון רוז הטביע על ההגנה של הניקס ושיחרר הרבה לחץ. לאחר מכן הסביר את התגובה האמוציונלית שלו ואמר ש"הייתי במעין בלאק אאוט. כנראה הייתי עצבני בגלל שלא קיבלתי שריקות. זאת כנראה הסיבה".

רוז ציין ש"אני כנראה הסופרסטאר היחיד בליגה שעובר את מה שאני עובר עכשיו", כשלאורך כל המשחק הוא נראה מתוסכל על החלטות השופטים. "אני לא יכול לדבר על זה יותר מדי", אמר לאחר מכן, מחשש לקנסות, "אבל אמשיך לעשות את מה שאני יודע".

סטודומאייר מבקש רצינות מהניקס

ומה קורה עם הניקס? ניו יורק רשמה הפסד שישי ברציפות, ואחרי הניצחון של השלישי ברציפות של מילווקי, הניקס והבאקס צמודות במאבק על המקום השמיני בפלייאןף המזרח. האין זה מביך?

מאז שכרמלו אנתוני חזר לחמישייה ב-20 בפברואר, הניקס רשמו שמונה הפסדים בעשרה משחקים. "זה קשה, המצב שבו אנחנו נמצאים עכשיו", אמר כרמלו, "הדרך שבה אנחנו מפסידים היא מאכזבת. אבל אין לנו ברירה אלא להמשיך לנסות בכל הכוח ולעבוד קשה".

הלילה הניקס ראו את שיקגו שולטת בריבאונד (38:56), עם 22 כדורים חוזרים בהתקפה, ואמארה סטודמאייר מבקש קצת יותר רצינות ונחישות על הפרקט. "אנחנו לא מרגישים טוב עם המצב שלנו, אנחנו מרגישים שאנחנו ראויים למקום גבוה יותר מהמקום השמיני במזרח", אמר אמארה, והתייחס לאווירה בקבוצה: "באיזשהו שלב כל ההתבדחויות שלנו חייבות להיפסק. חייבים לקחת את המשחק בשיא הרצינות, במיוחד עכשיו, כשאנחנו רק במקום השמיני ולא משחקים טוב. עכשיו זה הזמן לנצח, לא לעשות כיף".

ג'רמי לין שמע הלילה את הקהל של שיקגו מקניט אותו וצועק לעברו "Overated" (מוערך יתר על המידה). לין סיים עם 15 נקודות (4 מ-11 מהשדה) ועם 8 אסיסטים ו-3 איבודים. "הוא לא איבד הרבה כדורים הלילה", אמר עליו דרק רוז בסיום, בספק מחמאה, "הוא משחק עם ביטחון, והחברים שלו מאוד בוטחים בו. רק ככה אפשר להצליח".

הסלטיקס יכולים לחייך

* את הניצחון החשוב של הערב השיגה בוסטון, שניצחה את הקליפרס המידרדרים בלוס אנג'לס. בסלטיקס היו מרוצים מההגנה של הקבוצה, ופול פירס הסביר ש"מהרגע שנכנסנו למשחק, היינו מאוד פיזיים ולחצנו אותם מחוץ למקומות שבהם הם אוהבים להיות. אנחנו צריכים לעשות את הדברים האלה בצורה יותר עקבית. צריכים לצאת למגרש ולתת את ה'אגרוף הראשון'. אפשר היה להרגיש את זה אצלנו כבר מתחילת המשחק".

דוק ריברס אמר בסיום ש"עלינו עצבניים אחרי ההפסד ללייקרס, שבו לא הצלחנו לעשות עצירות ברגעי ההכרעה. זאת 'לוב-סיטי', והחבר'ה האלה נהנים מהמשחק. דיברנו על זה לפני המשחק, על איך אפשר למנוע מהמשחק הזה להפוך לאירוע מהנה. כבר מהרגע הראשון וידאנו שהמשחק הזה יהפוך ממשהו כיפי למשחק תחרותי".

* ביירון סקוט החמיא לעומרי כספי, שאתמול סיפק שתי שלשות חשובות ברבע הרביעי במהלך הניצחון של קליבלנד על יוסטון. "ידעתי שייקח זמן לחוליה השנייה להתגבש", אמר סקוט על המחליפים של הקאבס, "עכשיו אני רואה שהם מתחילים להבין אחד את השני ולהתגבש".

סקוט נשאל על כספי ואמר: "כל פעם שאתה מכניס קליעות אתה מקבל ביטחון, במיוחד כשאתה קולע זריקות חשובות במצב של שוויון. זה תורם לביטחון, גם שלך וגם של החברים שלך לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully