וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אין לנו מנהיג, אין לנו אופי"

13.3.2012 / 8:08

במכבי חיפה התגעגעו ליניב קטן שנעדר מהתבוסה להפועל ת"א, גוברות ההערכות שאלישע לוי לא ימשיך בעונה הבאה. דוידוביץ' זעם: "אלה בדיוק הגולים שאנחנו מקבלים באימונים"

אכזבה גדולה נרשמה אמש (שני) במכבי חיפה לאחר התבוסה 4:1 להפועל תל אביב. שחקנים בקבוצה ביקרו בעיקר את סיידו יאיא ויוריצה בוליאט, שלמרות מגמת השיפור שחלה לאחרונה עושה רושם כי הוא לא ימשיך בעונה הבאה ואנדריי פיליאבסקי צפוי להגיע במקומו, אם כי החוזה של הקרואטי מעט מכביד על הרצון להשתחרר ממנו. מתברר שהשער השלישי שכבש איגייבור הרתיח במיוחד את המאמן אלישע לוי, משום שעל הלוח בחדר ההלבשה נכתב שמו של הבלם הקרואטי ליד שמו של הקשר הניגרי, עליו היה אמור לשמור בהתקפות של הפועל תל אביב. בוליאט לא ישחק בדרבי בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. בחיפה אמרו שמן הראוי לשלב את איציק כהן או סארי פלאח בעמדת הבלם. אם אוראל דגני לא יפתח בעמדת המגן השמאלי, פלאח עשוי לפתוח כמגן וכהן כבלם.

לגבי יאיא, במועדון כזכור כבר החלו לחפש לו מחליף והוא צפוי לעזוב בחודש מאי. בחיפה מרוצים מהמאמץ שהוא משקיע בחילוץ כדורים, אבל הבעיה היא במספר איבודי הכדור שלו. מי שנראה מאוכזב במיוחד הוא השוער ניר דוידוביץ', שהדף פנדל והציל לפחות עוד שער בטוח, ולא חסך בביקורת בסיום. "הגולים שאנחנו מקבלים באימונים, הם בדיוק הגולים שקיבלנו היום", אמר השוער בתסכול לאחר שנכנס לחדר ההלבשה.

יש לציין כי אם מכבי חיפה לא תסיים בין ארבע הראשונות בתום העונה הסדירה, היא תארח רק שלושה משחקי בית בפלייאוף ותצא לארבעה משחקי חוץ. כעת כדי לסיים בין ארבע הראשונות היא זקוקה לניצחון בדרבי ולמעידה של מכבי תל אביב (הפסד או תיקו) בנתניה. במקרה כזה, כל תוצאה במשחק בין סכנין לאשדוד תהיה טובה, משום שגם במקרה של תיקו היא תעבור את אשדוד בזכות יחס שערים עדיף.

"כל השחקנים בחדר היו בהלם, שפופים. אחרי הגול הראשון שחקנים אמרו שאפשר לרסק אותם. אולי מרוב שאנשים פה חשבו על תבוסה קיבלו עוד שער מטעות גדולה בהגנה וזה גמר אותנו", אמר שחקן בקבוצה. "עכשיו יש לנו את הדרבי על הראש. אם לא ננצח, הליגה נגמרה מבחינתנו". שחקן אחר הדגיש אתמול נקודה חשובה נוספת: "כנראה שאין לנו עדיין מנהיג שיחליף את יניב קטן. לקבוצה קשה מאוד בלעדיו. אין לנו אופי".

התבוסה אמש מחזקת את ההשערה שאלישע לוי לא יישאר בעונה הבאה, אלא אם כן יזכה בגביע ובמקום השני. רן בן שמעון וראובן עטר עדיין מועמדים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, גם ריימונדאס ז'אוטאוטאס מועמד להגיע לכרמל בעונה הבאה. בנתניה ממתינים להתפתחויות בחיפה ושם כבר הבהירו: "עד סוף החודש נדע מה קורה, גם אנחנו צריכים למנות מאמן". מוחמד גדיר סובל ממתיחה. עדיין לא ברור מה חומרתה ועד מחר הוא ייבדק. כרגע החלוץ בספק לדרבי. למרות ההפסד, מנהל הקבוצה אדורם קייסי הודיע לשחקנים על יום חופש.

"לאחר תקופה טובה שלנו מעדנו אתמול ואכזבנו את האוהדים", אמר הבוקר הקשר עידן ורד, שכבש את שער השיוויון והיה אחד מנקודות האור הבודדות במשחק. "רצינו מאוד לשמח את הקהל שלנו שהגיע אתמול בהמוניו, אבל לא הצלחנו. אנחנו יכולים להצטער על כך. אין לנו זמן מיותר בלהתעסק בהפסד אתמול. יש לנו דרבי בשבת ועוד שבעה משחקים עד תום העונה בהם נעשה הכל לסיים את העונה בחיוך".

חלק משחקני חיפה כעסו בסיום אמש על עומרי קנדה, שבעט שני כדורים לעבר היציע של האוהדים לאחר שאלה קיללו אותו. "הוא התנהג כפרחח", אמר אחד השחקנים, "עדיף שלא נתרכז בו אלא בדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully