וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחונות למכבי תל אביב ומטה אשר בפלייאוף

הדאבליסטית גברה 1:3 על כפר סבא, מטה אשר פירקה 0:3 את הוד השרון ושתיהן ב-0:1 בחצי הגמר. נווה שאנן/ חיפה ירדה

אחרי עונה מרתקת, חצאי גמר הפלייאוף של ליגת הכדורעף יצאו הערב (שני) לדרך עם שני ניצחונות ביתיים. באולם בהדר יוסף, דאבליסטית ארבע העונות האחרונות מכבי תל אביב, גברה 1:3 על הפועל כפר סבא. הייתה זו הפעם השלישית שמכבי פוגשת את כפר סבא תוך שישה ימים ובכולם יצאה החבורה של זוהר בר נצר עם ידה על העליונה.

ביום שלישי שעבר ניצחו הצהובים את כפר סבא בגמר הגביע וביום שישי במחזור האחרון של העונה הסדירה, מה שסידר לשתיים את הסדרה הנוכחית. בסיומה של מערכה ראשונה דרמטית, כפר סבא עוד חלמה על הפתעה עם 25:27, אבל מכבי גייסה את כל הניסיון שלה ולקחה את המערכה הבאה עם 13:25 קליל. כפר סבא כבר הובילה 18:20 במערכה השלישית, אבל ניסיון כבר אמרנו ומכבי גירדה איכשהו 25:27. את המערכה האחרונה הצהובים שוב לקחו בלי בעיות מיוחדות ובעזרת בריחה מוקדמת הם סגרו את המשחק עם 21:25.

בסדרה המקבילה, הבהירה הפועל מטה אשר/עכו למכבי הוד השרון שמה שהיה בשנה שעברה לא ישוב השנה. בחצי גמר הפלייאוף של 2011, הייתה זו הוד השרון, שעברה את מטה אשר העייפה וטיפסה אל הגמר, אלא שהפעם הביתיות היא של מטה אשר ולאחר שניצחה את הוד השרון בפלייאוף העליון, הערב היא פירקה אותה לחתיכות באולם בנעמן.

המערכה הראשונה עוד הייתה צמודה והמארחת נתנה פוש קטן בסיום כדי לנצח 21:25 אחרי 23 דקות. המערכה הבאה כבר הייתה מעט יותר קלה עבור החניכים של נועם כץ והם סיימו אותה עם 19:25. במערכה האחרונה הוד השרון התפרקה סופית ומטה אשר דרסה אותה עם 9:25 מדהים תוך 18 דקות בלבד ו-0:3 קליל בסיום. אלכסנדרו סילבה בלט עם 18 נקודות ב-65 אחוזים. פבל יוריקוב הוסיף 15 ואלכס אוסוקין 10. בהוד השרון, רק אלי קלינשטיין הגיע לעבודה ותרם 12 נקודות שהיו רחוקות מלהספיק.

עוד הערב, נקבע כי היורדת מליגת העל לליגת המשנה היא מ.כ. נווה שאנן/חיפה, שהפסידה שוב 0:3 לאליצור כרמיאל, שמצידה ניצלה מירידה עם 0:2 בסדרת ההישרדות. הקבוצה היחידה אותה ניצחה חיפה העונה היא כרמיאל, אבל זה לא הפריע לאורחים, שהגיעו לאולם ברמת אלון וניצחו בקלות 16:25, 21:25, 19:25, בדרך כאמור, לעוד עונה בליגת הבכירה.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully