וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמה"ש חזרה לפסגה עם ניצחון על רמת חן

השחקניות של אוסטפלד ניצחו 58:74 עם 24 של הולט ועלו זמנית למקום הראשון. ניצחונות גם להפועל ראשל"צ והבקעה

רמת השרון ואורנה אוסטפלד חזרו הערב (שני) באופן זמני אל המקום הראשון בליעת העל לנשים, כשגברו 58:74 על מכבי רמת חן במשחק הצמרת המרתק. במשחק התחתית השיגה הפועל ראשון לציון ניצחון מרשים על הפועל פתח תקוה, בעוד מ.כ הבקעה השיגה גם היא ניצחון חוץ, 71:79 מול אליצור נתניה. המשחק בין מכבי אשדוד להפועל תל אביב שהיה אמור להיערך הערב, בוטל בעקבות המצב הביטחוני.

רמת השרון - מכבי רמת חן 58:74

כצפוי, משחק הצמרת הבטיח הרבה וקיים. רמת חן לא ממש מצאה את עצמה ברבע הראשון כשנעצרה על 11 נקודות בלבד, אבל התעוררה ברבע השני ואל המחצית היא ירדה ביתרון נקודה. אלא שאז הגיעה הולט המצויינת, הריצה את המארחות ליתרון וברבע האחרון טסה רמת השרון ל-8:17 בדרך ל-16 הפרש, ממנו לא הצליחה רמת חן לחזור. אמבר הולט הוליכה את קלעיות רמת השרון עם 24 נקודות וקיבלה סיוע מאלישה קלארק שתרמה 19 ו-10 ריבאונדים. לרמת חן קלעו שרדיי יוסטון עם 20 ו-9 ריבאונדים, ודרסיה מוריס עם 14.

הפועל פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 73:70

האורחות השיגו ניצחון חוץ חשוב שמרחיק אותן מהתחתית. שתי הקבוצות היו צמודות זו לזו לאורך כל המשחק, כששרי סאם רושמת משחק מצויין עבור פתח תקוה. שלוש דקות לסיום עוד הוליכו המארחות ב-2, אבל דאנלופ ודייויס הריצו את ראשון ל-0:8, ויתרון 7, 40 שניות לסיום. ריסטיץ' עוד קלעה שלשה שצימקה ל-3 בלבד, 11 שניות לסיום, אבל דייויס עשתה את העבודה מהקו והבטיחה את הניצחון. ג'ורי דייויס סיימה עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, בעוד אלכסיס גריי תרמה 16 ו-10 ריבאונדים. את פתח תקוה הוליכה שרי סאם עם 22 ו-10 ריבאונדים.

אליצור נתניה - מ.כ הבקעה 79:71

דווקא המארחות היו אלה שפתחו מצויין ועלו ל-7 הפרש, בעיקר בזכות מפגן כדורסל גדול של אנדרסון ולאוסן שלקחה כל ריבאונד באזור, אבל אז פתחה הבקעה בריצה נהדרת בשני הרבעים הבאים בדרך ליתרון 4 ברבע האחרון. לנתניה עוד היה צ'אנס לחזור, אבל סדרת קליעות עונשין מוצלחות של תומפסון ואיבודים של נתניה נתנו יתרון 11 לאורחות ואת הניצחון. ג'נה סמית' הוליכה את קלעיות הבקעה עם 19 ו-12 ריבאונדים. אנדרסון קלעה 24 עבור המפסידות, לאוסן קלעה 17 ואספה 18 ריבאונדים.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully