וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי ג'יי פורד פורש מכדורסל

הגארד בן ה-28 של הספרס הסובל מפציעה בעמוד השדרה צייץ: "זו החלטה קשה, אבל זה הדבר הכי טוב עבור משפחתי"

אחרי שמונה עונות בליגה הטובה בעולם, הודיע הערב (שני) טי ג'יי פורד על פרישה ממשחק הכדורסל. הגארד של סן אנטוניו, שסבל מסדרה של פציעות בעמוד השדרה שהחלה כבר בעונת הרוקי שלו במילווקי והסתיימה לפני חמישה ימים במשחק מול ניו יורק, החליט להפסיק להילחם בפציעות הטורדניות, וצייץ בטוויטר: "הכדורסל היה נהדר עבורי ועבור משפחתי במשך 28 שנים, אבל עכשיו זה רשמי- אני פורש מהכדורסל".

פורד המשיך ואמר: "למרות שזו היתה החלטה קשה, זה הדבר הכי טוב עבור המשפחה שלי כרגע. לא משנה מה העתיד צופן לי, תמיד אשא את את החוויות, החברויות והזכרונות איתי לנצח". הגארד בן ה-28 העמיד ממוצעים של 11.2 נקודות, 5.8 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים במהלך הקריירה שלו, שעברה במילווקי, טורונטו, אינדיאנה, וסן אנטוניו, אליה הגיע במהלך דצמבר וקלע 3.6 יחד עם 3.2 אסיסטים בממוצע למשחק.

"אני מברך אותו על כל מה שהוא השיג כשחקן", אמר מאמן הספרס, גרג פופוביץ', "ואני תומך לחלוטין בהחלטה שהוא נאלץ להגיע אליה". פציעתו של פורד מגיעה בעונה בה סובלת סן אנטוניו ממכה שלה פציעות, ואין ספק שחסרונו של הגארד יורגש היטב, אלא אם תצליח הקבוצה להתעשת בימים הקרובים ולהספיק להביא חיזוק לקו האחרוי שלה, לפני תום סיום מועד ההעברות.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully