וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: רוטן פוטר מאיינדהובן, פיליפ קוקו יחליפו

שלושה הפסדים משפילים תוך שבוע הובילו לזעזוע. עבור קוקו, ששיחק בשתי קדנציות בקבוצה, מדובר במשרת אימון ראשונה

תשעה מחזורים לסיום העונה בליגה ההולנדית, פ.ס.וו איינדהובן עדיין חזק במאבק האליפות, ארבע נקודות בלבד מאחורי המובילה אלקמאר. הקבוצה גם הגיעה לשמינית גמר הליגה האירופית. למרות כל הנתונים הללו, אוסף תוצאות איומות בשבוע החולף גרם לאימפריה ההולנדית לבצע היום (שני) זעזוע ולהחליף את המאמן פרד רוטן בעוזרו ושחקן העבר של הקבוצה פיליפ קוקו.

ביום ראשון שעבר פ.ס.וו הושפלה עם 6:2 ביתי מול טוונטה, משם היא נסעה לשמינית גמר הליגה האירופית בספרד וחטפה מולנסיה 4:2, אחרי שכבר פיגרה 4:0 ואמש הגיעה החותמת על הקריסה הגדולה, כשיתרון חוץ מוקדם הפך להפסד 3:1 מול נאק ברדה מהתחתית. בסך הכל, שלושה הפסדים תוך שבעה ימים ומאזן שערים איום של 13:5 באותם משחקים. את המחיר כאמור, שילם היום המאמן רוטן, שתיכנן גם כך לעזוב את הקבוצה בסיום העונה. עוזר נוסף של רוטן, אריק טן האג, החליט לעזוב איתו.

קוקו, בן 41, הוא גם עוזרו של ברט ואן מרוויק בנבחרת הולנד מאז שפרש ממשחק פעיל ב-2008. הוא נולד באיינדהובן ושיחק בפ.ס.וו בשתי קדנציות, מ-95' עד 98' ומ-04' עד 07'. הוא רשם קרוב ל-200 הופעות בקבוצה וכבש במדיה למעלה מ-50 שערים. זו משרת האימון הראשונה שלו. בשלב ראשון, הוא ייאמן את הקבוצה עד לסיום העונה ועוזרו יהיה שחקן עבר נוסף של הקבוצה, ארסנט פאבר.

כדורגל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully