וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד תוקף: "השחקנים צריכים לקחת אחריות"

קפטן ליברפול לא מרוצה מרצף ההפסדים: "אין הזדמנות טובה יותר להגיב מאשר בדרבי מול אברטון" (ג', 21:55, ספ' 1)

שלושה הפסדים רצופים, זהו מאזנה של ליברפול בשלושת המחזורים האחרונים, רצף שנמשך עם הפסדה של הקבוצה במחזור האחרון לסנדרלנד, שמיצב אותה במקום השביעי, ממנו יש לה תצפית נוחה על כל הקבוצות שחלפו על פניה במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. מחר (שלישי, 21:55, ספורט 1) יתקיים משחק השלמה בו תארח קבוצתו של קני דלגליש את אברטון לדרבי לוהט. הפסד בו, וגם היריבה העירונית תעבור את החבורה של דלגליש, מצב אותו אוהדי ליברפול באמת לא יוכלו לסבול.

"הרצף בו אנחנו נמצאים הוא לא משהו שאתה מצפה לו מליברפול", אמר דלגליש לקראת המשחק. "אנחנו אף פעם לא השווצנו כשניצחנו ולא נתחבא כשאנחנו מפסידים. יש לנו משחק גדול מחר, כולם מצפים לו ואנחנו יודעים בדיוק כמה זה משמעותי פה לכולם". למרות הכל, הסקוטי עדיין מאמין בסיכוייה של קבוצתו להתברג באחד מארבעת המקומות הראשונים: "אנחנו תמיד חושבים על הדברים משחק אחד בכל פעם, ונחשב את הנקודות בסיום העונה. אנחנו פשוט צריכים להאמין בעצמנו ולהמשיך לדחוף קדימה".

גם קפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד נשמע ממוקד: "השחקנים צריכים לקחת אחריות על המקום שבו אנחנו נמצאים", אמר ג'רארד. "זה לא מספק עבורנו להיות במקום הזה. אנחנו חייבים למצוא את ההמשכיות שלנו, ואין הזדמנות טובה יותר להגיב מאשר דרבי מול אברטון. כולם מעט מדוכאים אחרי ההפסדים האחרונים, ואנחנו רוצים לגרום לאוהדים שלנו לחזור ולחייך".

אלא שהמשימה הזו לא תהיה קלה, כיוון שאברטון נמצאת בתקופה נהדרת ולא רשמה הפסד מזה עשרה משחקים. את המנג'ר, דייויד מויס זה לא מרשים במיוחד, והוא לא מכוון גבוה, בוודאי לא כמו היריבה העירונית: "אם נסיים בעשירייה הראשונה, זה יהיה הישג מצויין עבורנו". על המשחק עצמו אמר מויס המחוייך: "אם ננצח, אני רוצה הופעה טובה מהשחקנים שלי, ואם לא ננצח- אני רק רוצה שננצח".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully