וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: טיל גראד נפל בסמוך לאיצטדיון הי"א

12.3.2012 / 15:11

אימון מ.ס אשדוד נקטע בגלל אזעקות, כשבסופו של דבר השחקנים גילו שהטיח נחת בסמוך אליהם. נידם: "לא נעים"

שחקני מ.ס.אשדוד חוו היום (שני) אירוע לא נעים, כשבזמן אימון הקבוצה בשעות הצהריים נשמעו שתי אזעקות ואף נפל טיל גראד בסמוך מאוד לאיצטדיון הי"א בו מתאמנים השחקנים.
שחקני הקבוצה והצוות המקצועי נכנסו פעמיים לתוך המרחב המוגן באיצטדיון (חדר ההלבשה של הקבוצה האורחת, ר"ב) ולאחר מספר דקות חודש האימון.

"זה היה בהחלט לא נעים", סיפר מנכ"ל המועדון רפי נידם. "נשמעו שתי אזעקות והשחקנים רצו לתוך המרחב המוגן. היה כאן בוקר סוער מאוד ובסביבות השעות 10 עד 11 היו הרבה מאוד נפילות, בעוצמה רבה עם רעש חזק מאוד. מערכת האזעקות כאן עובדת בצורה טובה מאוד ויש לנו התראה של 50 שניות עד דקה, כדי להגיע למרחב המוגן וזה בסדר גמור".

היום יקיימו בקבוצה הערכת מצב לקראת המשך קיום האימונים בעיר כאשר נשקלת אפשרות שהחל ממחר תעבור הקבוצה להתאמן מחוץ לעיר. מי שמתנגד בשלב זה להעתקת האימונים מהעיר הוא מאמן הקבוצה יוסי מזרחי שטוען שבשל העובדה שכל השחקנים גרים באשדוד, עדיף שיישארו יחד עם משפחותיהם ולא ינדדו לערים אחרות. בכל מקרה, במהלך היום צפויה להתקיים החלטה בנדון.

בשבת אמורה הקבוצה לארח את בני סכנין באיצטדיון הי"א, במשחק שתהיה לו השלכה ישירה על מיקום הקבוצות לקראת שיבוץ משחקי הפלייאוף העליון. "אין שום סיכוי שנארח את המשחק הזה מחוץ לאשדוד, אין מצב שנוותר על ביתיות במשחק שכזה. נחכה לסוף השבוע, עדין מוקדם להתעסק עם המשחק הזה", אמרו במועדון.

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully