וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4:5 משוגע לאינדפנדיינטה על בוקה ג'וניורס

סיכום סוף השבוע בדרום אמריקה. בארגנטינה: ארנסטו פריאס כיכב עם שלושער במשחק המרתק בבומבונרה. בברזיל: רונאלדיניו הורחק בדרבי של פלמנגו נגד פלומיננזה

איזה משחק משוגע הלילה (בין ראשון לשני) בארגנטינה. אינדפנדיינטה גברה על האלופה בוקה ג'וניורס 4:5 במחזור החמישי בתום משחק משוגע למדי, כשעבורה זהו הניצחון הראשון בליגה, ואילו בוקה סופגת לראשונה העונה ומפסידה בליגה לראשונה זה 33 מחזורים. ההגנה הכי מבוצרת בדרום אמריקה התפרקה לחלוטין בערב אחד מטורף, אותו לא ישכחו בבואנוס איירס בזמן הקרוב.

פטריסיו וידאל העלה את אינדפנדיינטה ליתרון אחרי 38 שניות בבומבונרה ובעיטה חופשית של אוסמאר פריירה בדקה השביעית קבעה 0:2. אלא שזה היה רחוק מלסגור את הסיפור ועד הדקה ה-74 בוקה ביצעה מהפך. פקונדו רונקאגליה כבש צמד (13, 51), חואן ריקלמה (45) ופאבלו לדסמה (74) השלימו רביעייה, אבל ארנסטו פריאס האורח השלים שלושער דרמטי (32, 89, 90) וכאמור העניק לשדים האדומים נקודות ראשונות העונה עמוק בתוך תוספת הזמן. כל זה קרה עם מאמן זמני על הקווים, כריסטיאן דיאס שהחליף את רמון דיאס בתפקיד.

מי שעלתה לראשות הטבלה הארגנטינאית בתום המחזור היא טיגרה, שגברה 0:2 על באנפילד, ואסטודיאנטס שנייה אחרי 0:1 על לאנוס.

שחקן אינדפנדיינטה, ארנסטו פריאס. Natacha Pisarenko, AP
ניצחון ראשון העונה, ועוד איזה ניצחון. פריאס/AP, Natacha Pisarenko

מדוע הורחק רונאלדיניו?

בברזיל מי שעמד הלילה במוקד היה שוב רונאלדיניו. שחקן הנבחרת ופלמנגו כבש בפנדל (23) בדרבי הגדול נגד פלומיננזה בליגת הקריוקה, אבל הורחק בדקה ה-40 אחרי עבירה על ואגנר שזיכתה אותו בכרטיס צהוב שני. הייתה זו הרחקה שנייה של רונאלדיניו במדי פלמנגו, כאשר לפני החזרה לברזיל הוא לא ספג אדום במשך ארבע שנים וחצי, מאז הההרחקה במדי ברצלונה נגד חטאפה. גם אז, אגב, הוא כבש את שער הניצחון והורחק.

"השופט אמר לי לפני כן שהוא ירחיק אותי. הוא אמר לי לא לבצע יותר עבירות", התלונן רונאלדיניו. מאמנו ז'ואל סנטנה זעם: "המשחק לא היה אלים, השופט היה צריך להפעיל שיקול דעת. איפה ההיגיון? זו לא הייתה מכת קראטה, לא מרפק, בסף הכל עבירה שגרתית שרואים בכל יום ובכל שעה". לפלמנגו אגב, ההרחקה שלו לא הפריעה והיא ניצחה 0:2. ליגת הברזילראו תפתח לקראת סוף מאי.

צדיקה אחת בסדום

כמו בארגנטינה, גם בשכנה הקטנה אורוגוואי נפתחה לא מזמן עונת הקלאוסורה כששוב, 15 מ-16 קבוצות הליגה מגיעות מאותה עיר: הבירה מונטבידאו.

הצדיקה היחידה בסדום היא סרו לארגו, קבוצה צנועה מהעיר מלו שבמזרח המדינה ושבה כ-50 אלף תושבים בלבד. הקבוצה הקטנה אמנם עלתה רק לא מזמן, אבל היא לא נמצאת בסכנת ירידה וכעת מדורגת במקום הרביעי בטבלה אחרי ניצחון הלילה 0:2 על פניקס.

אגב, אולי בשנה הבאה תצטרף אליה קבוצה נוספת מחוץ למונטבידאו: חובנטוד דה לאס פידידראס, שמדורגת כעת במקום השני בליגת המשנה.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully