וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהוד עשויה להצטרף לליגת העל בכדורסל

12.3.2012 / 9:36

במ.כ הבקעה מנהלים מגעים לצירוף יהוד לקבוצה המאוחדת. היו"ר אמסלם על המשחק מול מכבי ת"א: "נבוא לקראתם"

עם הקמת מ.כ הבקעה בעונת 2009/10 שמו לעצמם בקבוצה מטרה לצרף כמה שיותר ערים ומועצות מקומיות מבקעת אונו. למרות שמאז ההקמה הספיקה גבעת שמואל, שעל מקומה הוקמה הקבוצה, לעזוב את האיחוד, ונשארו רק גני תקווה וקרית אונו, מסתמן כי לקראת העונה הבאה יגדל האיחוד לשלוש ערים לאחר שבתקופה האחרונה התקיימו מספר פגישות בין ראש עיריית יהוד-מונסון, יוסי בן דוד, ואנשיו לבין בעלי הקבוצה דורון הרציקוביץ' ואנשיו. "אנחנו נשמח לקבל כל עיר או מועצה בבקעת אונו", אמר הבוקר יו"ר הקבוצה, מוטי אמסלם.

בינתיים בקבוצה מחכים היום (שני) להחלטת מנהלת הליגה על מועד המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא. בבקעה מוכנים לכל תרחיש, מהקדמת המשחק לשבוע הקרוב ועד לקיומו ביום ראשון כמתוכנן, "אנחנו נבוא לקראת מכבי תל אביב ונעשה מה שמנהלת הליגה תחליט", אמר אמסלם, "את המשחק אי אפשר לדחות כי צריך לקבוע את מיקומי הקבוצות לקראת הסיבוב השלישי".

ההערכות במנהלת הליגה כי משחק הליגה בין הבקעה למכבי אשדוד שנדחה מאמש, ובין עירוני אשקלון לגלבוע/גליל, שנדחה מהערב, ייערכו באמצע השבוע הבא, שכן לקבוצות אין אילוצים או משחקים כלשהם שמונעים מהם לשחק. ההחלטה על מועד המשחקים תקבע בהתאם לסיום ההסלמה במצב הבטחוני בדרום.

כדורסל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מ.כ הבקעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully