וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "התוצאה לא הייתה מוטלת בספק"

11.3.2012 / 20:47

מאמן מכבי ת"א אהב את האינטנסיביות של שחקניו בניצחון על ראשל"צ. סופו, בלו, סמית ופאפאלוקאס לא ייצאו לסלובניה

מכבי תל אביב המשיכה לנצח הערב (ראשון) כשגברה 73:90 על מכבי ראשון לציון, יממה אחרי שהביסה את ק.ק זאגרב בליגה האדריאטית. הצהובים המותשים הוליכו בפערים קטנים לאורך מרבית המשחק לפני שברחו ברבע האחרון ונמנעו ממשחק צמוד.

"אני לא חושב על המשחק מול פנאתינייקוס", אמר דיוויד בלאט בסיום והוסיף: "אני לא מופתע מהיכולת היום כי אני מכיר את השחקנים שלנו. לבוא יום אחרי יום ולתת משחק כמו שנתנו היום נגד קבוצה אתלטית, עיקשת וטובה, משחק בו התוצאה לא הייתה מוטלת בספק באף שלב, כשאתה עושה 90 נקודות ומחזיק קבוצה כמו ראשון על 73 נקודות, זה אומר שעשית את העבודה".

קית' לנגפורד אמר: "אני מאוד נרגש מהמשחק מול פנאתינייקוס, בטופ 8 הראשון שלי, המשחק היום עזר לנו להתכונן, כי ראשון יודעת לשחק בהגנה, והם איתגרו אותנו בצורה שהיינו צריכים".

בצד המפסיד היה אפי בירנבוים שאמר: "נכנסנו למשחק לא טוב גם בהתחלה וגם במחצית, ובכל פעם שאתה מנסה לחזור אתה משלם על כל טעות, כי נגד מכבי צריך לשחק במאה אחוז אחרת אין לך סיכוי. זה עניין של אנרגיות ושל ריכוז, אבל אנחנו צריכים להמשיך הלאה וללמוד מהשגיאות לקראת המשחק הבא".

בלאט היה מרוצה מתצוגת השחקנים במשחקים האחרונים. עם זאת, המאמן ביקש מהשחקנים לא להרפות, כשחלק מהאימונים האחרונים הוקדשו להכנה מול יריבת מכבי בהצלבה פנאתיינקוס. מכבי תל אביב תערוך ביום שני בצהריים אימון לאחריו ייסעו הישר לשדה התעופה, בכדי להקל על השחקנים בלוח הזמנים הצפוף ולקראת השבוע הבא, שחורציאניטיס, דייויד בלו, דווין סמית ותיאו פאפאלוקאס, יישארו בארץ ויערכו אימוניo עם עוזר המאמן דרק שארפ.


מכבי תל אביב הביסה 73:90 את ראשון לציון

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully