וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 1:2 דרמטי לפריס סן ז'רמן על דיז'ון

קווין גמיירו כבש בתוך תוספת הזמן, אבל מונפלייה נותרה צמודה עם 0:3 על קון. ארבע דקות לבן שהר ב-1:1 של אוקזר בראן

הליגה הצרפתית קיבלה הערב (ראשון) סימן נוסף לכך שזו העונה של פריס סן ז'רמן. מוליכת הטבלה התקשתה בדיז'ון וסבלה מהרחקתו של מומו סיסוקו, אבל הצליחה לנצח 1:2 משער של קווין גמיירו בתוך תוספת הזמן. פ.ס.ז' הבטיחה לעצמה עוד שבוע בפסגה, כשמונפלייה נותרה בפיגור נקודה ממנה אחרי 0:3 ביתי על קון. בן שהר שיחק ארבע דקות ב-1:1 של אוקזר בראן.

דיז'ון - פריס סן ז'רמן 2:1

מוליכת הטבלה יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול העולה החדשה, וידעה לקחת את שלוש הנקודות בצורה דרמטית למרות שסבלה מנחיתות מספרית לאורך כל המחצית השנייה. קרלו אנצ'לוטי עלה שוב עם גיום הוארו בהתקפה, כשחאבייר פסטורה וז'רמי מנז היו המסוכנים בשורות פריס סן ז'רמן במחצית הראשונה. בדקה ה-41 מומו סיסוקו ראה אדום ישיר, אבל בדקה ה-49 הוארו בישל למגן סיאקה טיאנה את שער היתרון. דיז'ון ניסתה להשיג את השוויון, וקיבלה את מבוקשה עם נגיחה של הבלם סטיבן פול בדקה ה-76. אנצ'לוטי הקפיץ מהספסל את קווין גמיירו במקום הוארו, ובתוספת הזמן קיבל ממנו את שער הניצחון אחרי בישול גדול של מנז, שדהר לאורך שישים מטרים במתפרצת. שער 16 העונה של פריס סן ז'רמן ברבע השעה האחרונה. כך לוקחים אליפות.

מונפלייה - קון 0:3

הפתעת העונה לא נתנה לפ.ס.ז' לברוח. למרות התיקו המרגיז מול דיז'ון במחזור הקודם, מונפלייה הגיעה נחושה והשלימה דאבל עונתי על קון, שבשנים האחרונות הייתה הכבשה השחורה שלה. האורחים קיוו לשחזר את ניצחון החוץ שהשיגו בליון, אבל אחרי מחצית מאופסת ומטווח בלתי פוסק, קארים איט פאנה פרץ את הסכר עם שער בדקה ה-51. 20 דקות לאחר מכן איט פאנה פינה את מקומו לסולימאן קמארה, שהמתין לדקה ה-83 כדי להרשית את השני, ומלך השערים אוליבייה זי'רו חתם מהנקודה הלבנה בדקה ה-89 עם שערו ה-17 העונה. הפער בפסגה שוב עומד על נקודה בלבד.

ראן - אוקזר 1:1

האורחים ירדו למקום האחרון בעקבות ניצחונה של סושו בשבת וידעו כי אין מקום לטעויות נוספות, אחרי שלושה חודשים בהם לא השיגו ניצחון. בן שהר ישב על הספסל עד שנכנס בדקה ה-86 והספיק לספוג כרטיס צהוב, אך גם בלעדיו הפתיחה של אוקזר הייתה נהדרת, כשכבר אחרי 10 דקות דניס אולייש כבש במתפרצת. הקבוצה של לורן פורנייה ניסתה לשמור על היתרון היקר, אבל אחרי יותר מ-20 ניסיונות, ראן הצליחה להשוות משער ליגה ראשון העונה של המחליף יאסין ברהימי בדקה ה-66. אוקזר התקדמה למקום ה-19 והלפני אחרון, אולם נותרה במרחק.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully