וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה 1:3 את המבורג

הרביעית בטבלה עצרה את רצף ההפסדים עם ניצחון ביתי ראשון על המבורג מאז 2004. ורדר ברמן הביסה 0:3 את האנובר

המחזור ה-25 בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים, שמשפיעים באופן ישיר על מאבקי הצמרת ובעיקר על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות בעונה הבאה. מי שעשתה את העבודה שלה בצורה מרשימה במיוחד, הייתה ורדר ברמן שניצחה 0:3 את האנובר. לאחר מכן, שאלקה הרביעית כבשה גם היא שלישייה, כשגברה 1:3 על המבורג ועצרה את רצף ההפסדים.

שאלקה - המבורג 1:3

אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, שאלקה חזרה לעצמה בעזרת ניצחון על המבורג וצימקה את הפער ממנשנגלדבאך השלישית לנקודה אחת בלבד. הרויאל בלוז לא ניצחו את המבורג בבית מאז אפריל 2004, אך הפעם לא התקשו לסגור עניין כבר במחצית הראשונה.

הפיני טמו פוקי נגח פנימה כבר אחרי חמש דקות, והבלם כריסטוף מצלדר הכפיל עם שער בכורה העונה בדקה ה-26, לאחר קרן של חוסה מנואל חוראדו. בדקה ה-33 קלאס יאן הונטלאר סחט פנדל והבקיע בעצמו מהנקודה הלבנה את ה-19 שלו העונה. גויקו קצ'אר צימק בדקה ה-45 עבור המבורג, שלא הצליחה לעשות יותר במחצית השנייה.

ורדר ברמן - האנובר 0:3

הירוקים של תומאס שאף הצליחו להתאושש מהמומנטום הרע אליו נכנסו. ורדר ברמן, שהפסידה 1:0 בשני המשחקים האחרונים שלה ליריבות נחותות ממנה (נירנברג והרטה ברלין) חזרה לנצח ועוד בצורה מרשימה מאוד עם 0:3 על האנובר החזקה של מירקו סלומקה. בעקבות הניצחון, שיפרה ברמן את מאזן הנקודות שלה ל-39 והיא רחוקה חמש נקודות בלבד משאלקה הרביעית, שעוד צריכה לשחק מאוחר יותר כאמור.

הירוקים עלו ליתרון בדקה ה-31, כשמחמט אקיצ'י המחליף (מרקו מארין נפצע בשלב מוקדם) הגביה כדור לאזור הרחבה, שם המתין מרקוס רוזנברג שבנגיחה מצא את קלאודיו פיסארו, שבנגיעה אחת בעט פנימה את ה-0:1. השער השני היה בדקה ה-49, כשהפעם סבסטיאן פרודל היה הכובש לאחר בישול של אקיצ'י. השלישי הגיע בדקה ה-55 כשבישול של פיסארו מצא את רוזנברג, שכבש בעצמו וקבע 0:3 גדול לוורדר ברמן.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully