וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה את לצ'ה 0:2, הפער בפסגה: 4 נק'

שערים נהדרים של נוצ'רינו (7) וזלאטן (65) עשו את העבודה לאלופה, שנהנתה מתיקו נוסף של יובה - הפעם 0:0 עם גנואה

המחזור ה-27 באיטליה נמשך הערב (ראשון) ומביא אל כר הדשא את שלוש המוליכות. בעוד שהמדורגת שלישית לאציו תארח בהמשך הערב את בולוניה, דומה כאילו המנצחת הגדולה של המחזור עד כה היא מילאן. האלופה המכהנת גברה בביתה 0:2 על לצ'ה החלשה וניצלה את ה-0:0 המאכזב של יובנטוס בגנואה כדי להגדיל את הפער בפסגה לארבע נקודות. השלישית בטבלה לאציו הופתעה בביתה בידי בולוניה שניצחה 1:3, אבל למזלה אודינזה הפסידה גם היא 1:0 לנובארה ולא עקפה אותה.

מילאן - לצ'ה 0:2

מעניין היה לראות כיצד תתאושש מילאן מהמותחן המשוגע מול ארסנל שכמעט והוביל להדחתה מליגת האלופות, אך נדמה כאילו שום דבר מהותי לא השתנה במכונה המשומנת של מסימיליאנו אלגרי. מוליכת הטבלה רשמה ניצחון רביעי בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה ומשחק שישי ברציפות ללא הפסד, ואין שום צל של ספק שהרוסונרי הם הפייבוריטים לתואר גם השנה.

שלא במפתיע, המארחת היתה הרבה יותר טובה מהמדורגת 18 בטבלה, וכבר בדקה השביעית עלתה ליתרון. זה קרה כשהמשולש הקטלני אנטוניו נוצ'רינו, רוביניו, זלאטן איברהימוביץ' שיתף פעולה באופן מושלם, עם הקפצת של הברזילאי לשבדי, שהמשיך בנגיעה אחת מהאוויר לאיטלקי, שבעט חזק כדור שנהדף על ידי ההגנה ועשה דרכו פנימה. גם השער השני של הרוסונרי, בדקה ה-65, היה נפלא: שוב זה התחיל בהקפצה של רוביניו, הפעם אל ראשו של אורבי עמנואלסון, שהוריד כדור בראשו אחורנית, וזלאטן המשיך בנגיעה אחת עם פצצה אדירה לחיבורים שלא הותירה למסימיליאנו בנאסי המסכן שום סיכוי. 0:2 מוצדק ומעולה למילאן, שממשיכה לדהור בפסגה.

גנואה - יובנטוס 0:0

מלכת התיקו של הליגה ממשיכה לסיים בתוצאה האהובה עליה, תוך שהיא משמיטה נקודות עליהן בוודאי תתחרט אם וכאשר תואר האליפות יברח באופן סופי. היה זה משחק הליגה השלישי ברציפות שיובנטוס מסיימת ללא הכרעה, והתיקו השישי בשבעת המשחקים האחרונים (!). וזה לא שהגברת הזקנה לא הגיעה הערב למצבים - 26 בעיטות לשער היו לקבוצה של אנטוניו קונטה, אך רק חמש מהן הלכו למסגרת (כולל נגיחה של מירקו ווצ'יניץ' למשקוף בדקה ה-53), ואף לא אחת הכניעה את סבסטיאן פריי. אולי בשבוע הבא מול פיורנטינה הסכר סוף סוף ייפרץ.

לאציו - בולוניה 3:1

קוטלת הענקיות מבולוניה ממשיכה לגבות קורבנות. הפעם המדורגת שלישית שילמה את המחיר עם הפסד ביתי ראשון לבולוניה מאז 1997. דניאלה פורטנובה העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-11, ואלסנדרו דיאמנטי כבש את השני בדקה ה-28, כשבעט לשער החשוף מ-30 מטרים בעקבות הרחקה רעה של פדריקו מרקטי. לאציו איבדה באדום את מטוזאלם הברזילאי לפני הירידה להפסקה, צימקה משער עצמי אומלל של מתאו רובין בדקה ה-56, אבל שתי דקות לאחר מכן גם אלברו גונסאלס הורחק והסיכוי להשוות קטן. רנה קרהין העניש עם השלישי בדקה ה-60, אך למזלה של לאציו גם אודינזה הפסידה ולכן היא נותרה במקום השלישי.

נובארה - אודינזה 0:1

הפתעה גדולה הייתה גם בסילביו פיולה, שם הלפני אחרונה ניצחה את הרביעית והשאירה לעצמה סיכוי כלשהו להינצל. ג'דה הברזילאי נגח את השני שלו במדי נובארה בדקה ה-16 אחרי בישול של ג'וזפה מסקארה, ואודינזה לא מצאה את הדרך לחזור, למרות ניסיונותיה הרבים. נובארה במרחק 11 נקודות מחוף מבטחים.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - פארמה 1:1
הבקיע לאטאלנטה: תומאס מנפרדיני (5), גבריאל פאלטה (55)

קטאניה - פיורנטינה 0:1
לקטאניה: פרנצ'סקו לודי (57)

צ'זנה - סיינה 2:0
לסיינה: פרנקו בריינצה (75), אריון בוגדני (80)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully