וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,500 ספורטאים צפויים להשתתף במשחקי אילת

סוף שבוע עמוס בענפי ספורט לא אולימפיים ייפתח ביום חמישי באילת, בהשתתפות ספורטאים ישראלים ולא מעט נציגים מחו"ל

בסוף השבוע הקרוב יתקיימו באילת משחקי אילת הבינלאומיים בפעם השביעית ברציפות. אירוע הספורט הגדול הזה, שמתקיים מדי שנה, מהווה את המפגש המרכזי והמשמעותי ביותר של כל ענפי הספורט הלא אולימפיים בישראל.

במסגרת סוף השבוע, יציפו את העיר מאות ספורטאים ממגוון רחב של ענפי ספורט: קרטה, קיק-בוקס, הוקי גלגיליות, ג'יו-ג'יטסו, סקי מים, גלגיליות, משיכת חבל, פוטבול, פטנקריקט ועוד.
בנוסף לענפי הספורט הרשמיים ששייכים להתאחדות "אילת", מארגני המשחקים ייערכו גם תחרויות במספר ענפי ספורט "אורחים": כדור רשת, פוצ'יווולי- משחק החופים הברזילאי שכובש את העולם וראגבי- שהפך לאחרונה לענף אולימפי אך עדין השחקנים לא מוותרים על השתתפות במשחקי "אילת" המסורתיים.

משחקי "אילת" הינם יוזמה של התאחדות "אילת" שצמחו על רקע מחסור במשחקים מאורגנים של ענפי הספורט הלא אולימפיים. בראשית דרכם התקיימו משחקי "אילת" ברמה הלאומית, במהלך השנים ולאור ההצלחה קיבלו מעמד בינלאומי, שהוביל לשילוב של ספורטאים מובילים ונבחרות מחו"ל.

השנה יגיעו להשתתף במשחקי "אילת" ספורטאים ממדינות רבות בהן: יפן, גרמניה, דנמרק, הולנד, צרפת, בולגריה, יוון, בלארוס, אוקראינה ועוד. מארגני המשחקים בארץ שלחו הזמנה רשמית לנציגים טורקים ואלו אישרו תחילה את הגעתם. בימים האחרונים נודע כי גורמים רשמיים בממשלת טורקיה לא ראו בעין יפה את השתתפותם של הספורטאים הטורקיים בתחרויות בישראל ואסרו את הגעתם.

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת" אומר: "משחקי 'אילת' שמתקיימים השנה בפעם השביעית הפכו במרוצת השנים למסורת ולאירוע לו מחכים ספורטאים רבים. יתרה מזאת, בשנים האחרונות חשיבותם של המשחקים רק הלכו וגדלו וכיום התחרות מוכרת גם ברמה הבינלאומית. בנוסף , אנו משתדלים שמשחקי "אילת" יהוו מקפצה מקצועית לרבים מהספורטאים שלנו מחד ומאידך יעודדו ספורטאים זרים להגיע לישראל.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully