וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה פוצ'יוולי: "סאן אנד ניקה" זכתה בגביע החורף

אמיר זוהר וליאור באום ניצחו את "נגב אילת" של מתי פול ואדר זינו, וייצגו את ישראל בסבב העולמי של המפעל ב-2012

יח"צ - חד פעמי

גביע החורף של ליגת קורונה פוצ'יוולי 2012 נערך בסוף השבוע האחרון (שישי-שבת) בחוף גורדון בתל אביב. לתשואות הקהל הרב אשר גדש את חוף גורדון באווירה קיצית, גברה קבוצת "סאן אנד ניקה" של אמיר זוהר וליאור באום בשתי מערכות על האלופה "נגב אילת" של אדר זינו ומתי פול והניפה את הגביע החורף. "סאן אנד ניקה" תייצג את ישראל בסבב העולמי לשנת 2012.

כמיטב המסורת עונת קורונה פוצ'יוולי נפתחת בקיום טורניר גביע החורף בחוף גורדון בתל אביב. מזג האוויר הקיצי זימן לחוף גורדון קהל רב אשר צפה במיטב קבוצות ליגת קורונה נאבקות על תואר מחזיקת גביע החורף. 16 קבוצות לקחו חלק בטורניר אשר נערך במשך יומיים. רק 8 קבוצות העפילו משלב הבתים ונאבקו ביום שבת על התואר הנכסף.

שלב חצאי הגמר של הטורניר הפגיש את אלופת ליגת קורונה פוצ'יוולי 2011 קבוצת "נגב אילת" של אדר זינו ומתי פול עם קבוצת "כרישי החול" של שלום מיכאלשווילי ומאור קנדיל. אדר ומתי הצליחו להפעיל לגמר לאחר משחק צמוד ומרתק אשר הסתיים בשלוש מערכות - 11:18, 18:16 ו 10:15. בחצי הגמר השני פגשו אמיר זוהר וליאור באום, קבוצת "סאן אנד ניקה" יריבה עיקשת בדמות "מועדון בריץ'" של דודו טובי וג'ורג' בסון. אמיר וליאור הפגינו עליונות ברורה והעפילו אף הם לגמר לאחר ניצחון בשתי מערכות.

גמר גביע החורף בין האלופה "נגב אילת" ל"סאן אנד ניקה" היה ללא ספק מאבק בין שתי הקבוצות הטובות ביותר של ליגת קורונה פוצ'יוולי. יחד עם זאת, נראה כי אמיר וליאור נמצאים בתקופה האחרונה בכושר מופלא אשר בא לידי ביטוי גם בהישגים בינלאומיים מרשימים. אמיר וליאור עם כל כך הרבה ניסיון משחק משותף לא אפשרו למתי פול ואדר זינו לסכן להם התואר ובשתי מערכות חלקות 11:18, 14:18 גוברים על האלופה וזוכים לראשונה בתואר מחזיקת גביע החורף של ליגת קורונה פוצ'יוולי.

ליגת קורונה פוצ'יוולי 2012 תיפתח ב-25 במאי ותיערך השנה בנמל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully