וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "לא ברור איך דן מורי לא בסגל הנבחרת"

11.3.2012 / 10:31

בקבוצה החמיאו לבלם: "העונה הכי טובה שלו בבוגרים". אנדלובו אחרי החמישייה נגד באר שבע: "אנחנו רוצים להגיע לאירופה"

בני יהודה הבטיחה אמש (שבת) את מקומה בפלייאוף העליון עם ניצחונה הגדול ומהרשים ביותר העונה, 1:5 על הפועל באר שבע. מי שזכו למחמאות גדולות הם עוז ראלי שכבש שער והצטיין, הקשר הצעיר אמיר עגיוב שפתח בהרכב וכבש אף הוא וכמובן פדרו גלבאן, שהבקיע צמד, אחד מהם בבעיטת קרן ישירה. גם צמד הבלמים גל כהן ודן מורי קיבלו מחמאות על משחקם ובקבוצה אמרו: "לא ברור איך מורי לא נמצא בסגל הנבחרת, זו העונה הכי טובה שלו בבוגרים".

אחרי שבועות רבים, נרשמה אמש רגיעה גם במחאת האוהדים כנגד המאמן יוסי אבוקסיס. אולי בהשראת התוצאה הגבוהה ואולי בשל העובדה שהזהובים כבשו שני שערים בסמוך לפתיחה, לא נשמעו לראשונה מזה זמן רב קללות ונאצות כנגד המאמן.

"הגענו אחרי שלושה משחקים בלי ניצחון והיינו חייבים לנצח את המשחק הזה בכדי להגיע לפליאוף העליון", אמר החלוץ דינו אנדלובו בסיום המשחק. "למרות התוצאה זה לא היה משחק קל. תמיד קשה לשחק נגד קבוצות שנלחמות נגד הירידה כיוון שאין להן מה להפסיד. לנו היה מה להוכיח. שיחקנו כקבוצה ולא נתנו להם לפתח התקפות מעבר והתקפות מתפרצות, סגרנו את השטח ומנענו מהם את האפשרות לשחק כמו שהם רצו".

אנדלובו יודע מהן המטרות של הקבוצה העונה ואמר: "אנחנו חייבים לקחת כל משחק בפני עצמו אבל אנחנו רוצים להגיע לאירופה". על קריאות הקהל נגד המאמן אבוקסיס במשחקים הקודמים הוסיף החלוץ: "יוסי הוא המאמן שלנו ואם הקהל קורא נגדו אנחנו השחקנים חייבים לגבות אותו להוכיח להקהל שהם טועים בקריאות נגדו והיום הוכחנו את זה".

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully