וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי בלדוט: "תמיד הייתה בהפועל ראשל"צ אמונה"

קשר הפועל ראשל"צ אחרי שש נקודות בשבועיים: "ברגע שאתה מנצח האמונה גדלה. באר שבע תבוא עם הרבה נחישות בשבת"

הפועל ראשון לציון ניצחה אמש (שבת) בביתה 1:2 את מ.ס.אשדוד והוכיחה שככל הנראה היה מוקדם להספיד אותה ולהכריז שהיא ירדה לליגה הלאומית. זה היה הניצחון השני ברציפות של הקבוצה והמשחק השלישי ברציפות ללא הפסד, זאת למרות חסרונם של ארבעה שחקני מפתח: גאורגי אובסניקוב וריף מסיקה המורחקים וכן דור הלוי ואוהד כהן הפצועים. כשהיא במרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום, ראשון תצא בשבוע הבא למשחק תחתית חשוב נגד המדורגת מעליה – הפועל באר שבע – כששבועיים לאחר מכן יפתחו משחקי הפלייאוף.

"ידענו שמצפה לנו משחק מאוד קשה נגד קבוצה שמניעה כדור בצורה טובה ובאה לנצח בכל מגרש", אמר הקשר אסי בלדוט בסיום המשחק, "אנחנו מבחינתנו עשינו את העבודה. ידענו שזה משחק מאוד חשוב ומן הסתם הבנו שקבוצות בתחתית יאבדו נקודות כי היה מפגש בין מכבי פתח תקוה לבית"ר ירושלים. היה חשוב לנו לנצח גם כדי להמשיך את המומנטום".

בלדוט התייחס לעובדה שהוא וחבריו לא איבדו תקווה למרות המצב הקשה אליו נקלעה הקבוצה בתחתית ואמר: "אני חושב באופן כללי תמיד הייתה כאן אמונה. גם בתקופות הפחות טובות תמיד הצגנו כדורגל טוב. אבל ברגע שאתה מנצח, האמונה גדלה וזה מה שקרה במחזורים האחרונים".

הקשר הוותיק חווה העונה את אחת מהעונות הטובות בקריירה שלו – אולי הטובה ביותר. מלבד שמונה הבישולים שלו, אתמול הוא כבש את שער הליגה התשיעי שלו, הפעם בבעיטה חופשית. "הייתה בעיטת עונשין וידעתי מראש לאן אני הולך לבעוט, אני עובד על זה באימונים ואני שמח שהכדור נכנס", הוא אמר.

בלדוט משתדל שלא לתכנן לטווח ארוך ומתמקד כעת במשחק בווסרמיל: "אנחנו מסתכלים כרגע רק על המחזור הבא. יש לנו משחק מאוד קשה נגד הפועל באר שבע. ניסע לשם ונעשה הכל על מנת לחזור עם הנקודות מאצטדיון מאוד קשה. אחרי ההפסד שלהם אתמול לבני יהודה הם בטח יבואו נחושים ואנחנו מבחינתנו צריכים לעשות את שלנו. זה משחק על שש נקודות, אבל גם אחריו יהיו עוד המון מחזורים עד לסיום העונה והכל יכול לקרות".

צפו בהפועל ראשון לציון מנצחת את מ.ס אשדוד

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully