וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אבוחצירא: "הדברים תלויים בנו וברגליים שלנו"

תהל אלון

11.3.2012 / 9:05

קרית שמונה ואבוחצירא יודעים שהאליפות כבר מעבר לפינה. שרצקי: "בקרוב נדע מה קורה עם בן שמעון". שביעות רצון מהקהל

בעירוני קרית שמונה שחררו אתמול (שבת) אנחת רווחה אחרי הניצחון 0:2 על הפועל עכו והחזרה למסלול הניצחונות. אחרי המשחק והבוקר כבר נשמעו קולות של שחקנים שמתחילים להפנים שתואר האליפות נמצא אצלם בכיס ובהמשך להצהרות המאמן רן בן שמעון, הם כבר לא מתביישים להגיד את זה בקול רם.

הבעלים של הקבוצה איזי שירצקי היה שמח מתמיד בסיום אך סירב להתייחס ולחדש משהו בקשר לעתיד המאמן בקבוצה ורק אמר: "אנחנו אלופים וזה הכי חשוב, לגבי העתיד - אני רק יכול להגיד שבקרוב מאוד נדע ותהיה תשובה בנושא".

הקשר אדריאן רוצ'ט התייחס למשחק ולתואר שבדרך: "לא פתחנו טוב ונתנו לעכו לשלוט בדקות הראשונות, אבל במחצית השנייה זה כבר היה סיפור אחר. יכולנו לתת את השני השלישי והרביעי. רן דיבר איתנו במחצית, אמר מה שהיה צריך להגיד וזה עזר לנו להיות הרבה יותר טובים. אנחנו בפער גדול וכל עוד הדברים תלויים רק בנו, ניקח אליפות".

אבוחצירא: "במחצית השנייה הראנו מה אנחנו מסוגלים"

למרות החגיגות בסיום המשחק, ניתן היה לראות ששמעון אבוחצירא נראה מעט מאוכזב. החלוץ שכבש העונה 11 שערי ליגה, הרבה להחמיץ ולא מצא את הרשת זה המשחק השלישי ברציפות, והמאמן בן שמעון אמר: "יש לי טענות אליו כי יש לו יכולות מדהימות. הוא בחור מדהים ואם הוא יוריד מעצמו לחץ, הגולים ייכנסו".

אבוחצירא התייחס אף הוא לדברים ואמר: "הדבר החשוב ביותר זה שניצחנו. מעבר לכך זה באמת קצת מאכזב שאני משתדל ועושה הכל, אבל הכדור פשוט לא נכנס. יש ימים כאלה ואדע לעבור גם אותם, כמו שכל השחקנים עושים אותי מאושר במהלך כל העונה הזאת, גם אני רוצה לגרום להם להיות מאושרים. אתמול זה היה רק עם בישול, אבל בסך הכל אוי ואבוי לחלוץ אם הוא לא יהיה מאוכזב מההחמצות שלו".

החלוץ המשיך והתייחס למשחק: "המטרה שלנו הייתה לקחת שלוש נקודות אחרי ההפסד בשבוע שעבר. במחצית השנייה הוכחנו מה אנחנו מסוגלים. אם אנחנו רוצים ומשחקים את הכדורגל שלנו, אנחנו מסוגלים לעשות הכל. הדברים תלויים בנו וברגליים שלנו, נשאר עוד משחק אחד נגד הפועל תל אביב ואז הפלייאוף. אם נמשיך לבוא מרוכזים, נשיג את המטרה שלנו ואנחנו באמת קרובים לזה מאוד".

בנושא אחר, במועדון היו מרוצים מאוד מכמות הקהל שהגיעה אמש למשחק (כ-3,800) והחמיאו לאוהדים הכחולים על העידוד והתמיכה, כשגם הפעם, כמו בכל משחקי הבית האחרונים, חיכו לבן שמעון אוהדים בסיום המשחק שליוו אותו עם קריאות של "תישאר, תישאר".

שחקני הקבוצה קיבלו יומיים מנוחה וביום שלישי הם ישובו לאימונים ויפתחו בהכנות לקראת משחק החוץ מול הפועל תל אביב.

גם בן שמעון הודה: "זכינו באליפות, עכשיו צריך לשמור עליה"

צפו בעירוני קרית שמונה מנצחת את הפועל עכו 0:2

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully