וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "זכינו באליפות, עכשיו צריך לשמור עליה"

מאמן קרית שמונה נשמע בטוח בקבוצתו אחרי ה-0:2 על עכו: "צריך ליהנות מכל רגע". אלי כהן: "הייתה לנו נפילת מתח"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יותם בן דוד

איך מוליכת הטבלה עירוני קרית שמונה תגיב להפסד הליגה השני העונה, שספגה בדקה ה-94 בשבוע שעבר בטדי? זו הייתה השאלה ששאלו את עצמם בקבוצה הצפונית ששועטת לאליפות, כמו גם אצל היריבה שפגשה אותם היום (שבת) הפועל עכו וקיוותה לגנוב שלוש נקודות ולשמור על סיכוי לפלייאוף עליון. אלא שהקריה הגיבה היטב ולמרות מחצית ראשונה חלשה היא ניצחה 0:2 בדרך לפער של 17 נקודות בצמרת. משה מישאלוב (44) בשער עצמי ביזארי ושלומי אזולאי (50) אחרי מבצע קבוצתי מרשים כבשו לקריה החוגגת.

המאמן רן בן שמעון, שנמנע מהצהרות לכל אורך העונה, הרשה לעצמו להשתחרר מעט השבוע וכך הוא גם נשמע בסיום המשחק: "אני חושב שזכינו באליפות, צריך לדעת לשמור עליה", אמר בן שמעון, "הכל תלוי בנו, אבל צריך לשמור את החגיגות לרגע המתאים. עשינו ניצחון גדול, אני מרוצה, החבר'ה האלה באו אחרי הפסד וזה משחק שצריך היה להיגמר עם יותר שערים. אני לא זוכר החמצות כאלה".

בן שמעון דאג להחמיא לשחקניו, למרות שלל ההחמצות שלהם: "יש פה חבורה שצריך ליהנות מכל רגע איתה וזה מה שאני מתכוון לעשות. יש לי טענות לאבוחצירא, כי יש לו יכולות מדהימות. הוא בחור מדהים ואם הוא יוריד מעצמו לחץ הגולים ייכנסו, כי מגיע לו".

לגבי עתידו המדובר הוסיף בן שמעון: "אני טוען שיש רגעים מעטים בקריירה של מאמנים ושחקנים שיש כזו התעלות נפש ואני רוצה לשתות את הטיפות האחרונות של מה שיש לעונה הזו להציע לנו. באנו למשחק שהיה לכאורה קשה, עכו קבוצה מצוינת ומאומנת והרבה דקות הם נראו כמו קבוצת תחתית".

שלומי אזולאי, שכאמור כבש שער מצוין, הוסיף: יש תחושה שזכינו באליפות. תחושה קטנה, אבל זה לא נגמר, צריך לשמור על הפער. יש משחק קשה בשבוע הבא, הפועל תל אביב בחוץ. צריך לדעת לנצח את המשחקים האלה ואני מקווה שנעמוד במשימה. אם ניקח אליפות, זה דבר לא שגרתי. לקחת אליפות עם קרית שמונה זה הישג בלתי רגיל. אני אמור לחזור למכבי חיפה בסוף העונה, אבל נראה. אנחנו לא חוגגים בחדר ההלבשה, כל שבוע באים להתאמן כאילו זה תחילת העונה וזה נראה ככה. אי אפשר לחגוג כי אז נבוא לא מחויבים".

בעכו נרשמה אכזבה גדולה. היכולת במחצית השנייה הייתה חלשה מאוד וההפסד קבע סופית כי הקבוצה, שפתחה את העונה מצוין, תיאבק בפלייאוף התחתון. המאמן אלי כהן אמר: "כמובן שזה מתסכל, בעיקר התוצאה, כי היינו חייבים ניצחון. בחצי הראשון עוד היינו שקולים ואפילו עדיפים, אבל השער הראשון למעשה סתם את הגולל. זה לא מאפיין את הקבוצה הזאת, הייתה לנו נפילת מתח. חבל, אני מצפה מהקבוצה שלי במשחק כזה חשוב להילחם על פלייאוף עליון ופה למעשה הרמנו ידיים. משהו קרה בחודש האחרון, אבל צריך להביט על כל העונה ואנחנו נמצאים במקום טוב. נצטרך לצבור נקודות ולסיים את העונה טוב. המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבוע הבא הוא חשוב, אנחנו לא חסינים וצריכים לחזור לדרך שלנו".

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully