וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח מטורניר אינדיאן וולס

הטניסאי חזר מפיגור 5:2 מול ז'יל סימון למערכה שלישית, אלא שבה הוא הפסיד 6:4 במשחק שארך יותר מ-3 שעות

הטניסאי הישראלי הבכיר, דודי סלע (63 בעולם), סיים הערב (שבת) את דרכו בטורניר המאסטרס באינדיאן וולס (על סך פרסים של כ-5.5 מיליון דולר) אחרי שהפסיד בסיבוב השני 7:5, 6:7, 6:4 לז'יל סימון הצרפתי (13 בעולם).

סלע, שניצח בסיבוב הראשון את אמר דליץ' הבוסני, פתח את המשחק טוב ונהנה מאחוזי הצלחה גבוהים בהגשות הראשונת שלו. זה הביא אותו למצב של 5:5 במערכה, אבל את נקודת השבירה היחידה שהשיג הו אלא הצליח לנצל. כשסימון השיג נקודות שבירה במשחקון ה-12 הוא העניש את סלע וניצח 5:7.

במערכה השניה, סלע נשבר בפיגור של 3:2, ומאותו רגע נראה היה שהמשחק ברח לו לגמרי בין הידיים. סימון כבר עלה ליתרון 2:5 והחזיק בשתי נקודות משחק, אבל סלע הצליח לנצח בשלושת המשחקונים הבאים, כשהוא משיג את השבירה הראשונה שלו במשחק ומשווה בסופו של דבר ל-5:5. ההכרעה במערכה הזאת עברה לשובר שוויון. סימון הוביל 2:4, סלע החזיר במיני ברייק והשווה. בהמשך סימון הוביל 5:6 והגיש לנקודת משחק שלישית אבל סלע שוב הפגין הרבה אופי ובסופו של דבר ניצח 6:8 בשובר השוויון כדי להשוות ל-1:1 במערכות.

החלק הראשון של המערכה השלישית התאפיין במשחקוני הגשה ארוכים של דודי סלע, שהתחיל לחשוב יותר על כל נקודה. במצב של 1:2 לטובתו, הסלבנות שלו השתלמה דווקא כשסימון הגיש, וסלע שבר בפעם השניה במשחק בדרך ליתרון 1:3. סימון הגיב מיד בשבירה משלו והשווה ל-3:3. לאחר מכן, במצב של 4:4 סלע נשבר וסימון השיג משחקון הגשה נוסף לניצחון במשחק כולו. הפעם, אחרי 3:05 שעות של משחק, סלע כבר היה מותש והצרפתי ניצל את זה כדי לנצח במשחקון ההגשה שלו "על האפס, ולהשלים ניצחון 5:7, 7:6, 4:6.

דודי סלע סיים את הטורניר ברווח של 12,725 דולר ו-25 נקודות דירוג. המשימה הבאה שלו תהיה טורניר המאסטרס במיאמי.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully