וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "איך אפשר לשחק כדורגל כשלא ישנים כל הלילה?"

הפועל ב"ש ביקשה לדחות את המשחק מול בני יהודה, נדחתה והושפלה 5:1. ההתאחדות: "לא היה טעם לבטל את המשחק"

הפועל באר שבע שקעה הערב (שבת) עמוק אל תוך מאבקי התחתית, כשהושפלה 5:1 מול בני יהודה. בשל שאר תוצאות המחזור צנחה הקבוצה של גיא לוי אל מתחת הקו האדום, מחזור בודד לפני פתיחת הפלייאוף התחתון. בהפועל באר שבע הודיעו בסיום כי היום בצהריים ביקשו לדחות את המשחק בשל המצב הביטחוני בדרום, אך נתקלו בסירוב מצידו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון. בקבוצה אמרו: "ציפינו לקצת התחשבות. השחקנים שלנו לא נרדמו בלילה בגלל האזעקות. איך אפשר לשחק כדורגל אחרי שלא ישנים כל הלילה?"

"סף השבירה שלנו היה נמוך מאוד, אולי גם בגלל מה שקורה בדרום", הודה גיא לוי. "כשאתה נמצא בפיגור כזה, דברים כאלה לפעמים משפיעים כי אין לך את הכוחות לחזור. לא ישנתי בבאר שבע וקשה לי לדמיין איך זה כשקמים ארבע פעמים בלילה ואתה לא מצליח לישון. ביקשנו לדחות את המשחק, אבל אף אחד לא הקשיב לנו. אני מבין את השחקנים שלנו שמשחקים פה, ובבאר שבע המצב קשה. עם כל הכבוד לכדורגל, המשפחות הן הדבר החשוב ביותר".

על המשחק עצמו אמר לוי: "לקבוצת תחתית אסור לקבל שערים כמו השני והשלישי, אחריהם נשברנו ובני יהודה עשתה מה שרצתה על המגרש וצריך להחמיא להם". על סיכויי ההישרדות של באר שבע אמר המאמן המפסיד: "הליגה עוד משוחקת. המשחקים שנשארו הם החשובים, יש משחקים שבהם אני צריך לדבר פחות ולחשוב איך אני עושה את הדברים בצורה טובה יותר. ידענו שננצח ונפסיד אבל היום זה היה כואב במיוחד כי זה היכה בנו חזק. אנחנו לא יכולים להישבר כי ראינו 2,000 אוהדים מבאר שבע שהגיעו במצב לא פשוט, וזה גורם למחוייבות גדולה יותר".

מנגד, אמר מאמן בני יהודה המאושר יוסי אבוקסיס: "עשינו את המשחק קל כשכבשנו שני שערים מהירים אם כי היו דקות בסוף המחצית הראשונה שבאר שבע שיחקנו טוב יותר. מבחינה התקפית התחברנו, כבשנו שלושה שערים עם חילופי מסירות יפים ואני שמח שהחלק ההתקפי שלנו התחבר".

ההתאחדות לכדורגל מסרה בתגובה לטענותיה של באר שבע: "ליבנו עם שחקני הכדורגל בדרום ובתוכם שחקני באר שבע. אנחנו אמפטיים לטענות שחקני באר שבע על קשיים אובייקטיביים, אבל תמיד במצבים ביטחוניים קיימת דילמה טבעית כיצד לנהוג. אנחנו בדעה שכאשר משחק מתקיים במרכז הארץ, באצטדיון בלומפילד ביפו, הרי שבמכלול הדברים לא היה טעם לבטל את המשחק. דברים ברוח זו אמרנו לאנשי באר שבע כבר הבוקר".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully