וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה דרסה את הפועל באר שבע 1:5

מערכת וואלה! ספורט

10.3.2012 / 19:55

ראלי (15), עגיוב (19), גלבאן (61, 87) ומנשה (85) פירקו את הקבוצה של גיא לוי בהצגה גדולה. הדרומיים בצרות צרורות

אם מישהו חשב ששני הנצחונות הרצופים הביאו את הפועל באר שבע לחוף מבטחים, הגיעה תבוסה כואבת של 5:1 לבני יהודה הערב (שבת) והחזיר את הקבוצה של גיא לוי עמוק אל תוך מאבקי הירידה. סביר להניח כי גם המצב בדרום השפיע על הקבוצה הדרומית בליגה, אך גם זה לא ממש יכול להוות תירוץ ליכולת האיומה שהציגו הערב הבאר שבעים, באחד המשחקים החשובים ביותר שלהם העונה.

כעת ניצבת קבוצתו של גיא לוי נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום, וזה עוד לפני המשחק של בית"ר ירושלים מול מכבי פתח תקוה. בשבוע הבא, במחזור האחרון של העונה הסדירה, תפגוש באר שבע את הפועל ראשון למשחק שכמאמר הקלישאה, יהיה קרב אדיר על שש נקודות. מנגד, בני יהודה קוטעת רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עם משחק נהדר, ועושה צעד גדול אל עבר הפלייאוף העליון. ניצחון בטדי בשבוע הבא ככל הנראה יבטיח לקבוצה של יוסי אבוקסיס מקום בין הגדולות וכפי שהיא נראתה הערב, מקומה בהחלט שם.

הפתיחה של המארחת היתה יוצאת מהכלל, כשבדקה ה-15 הכניס שלו מנשה יופי של כדור לרחבה, הישר לראשו של עוז ראלי שנגח מ-5 מטרים בין הרגליים של אוהד לויטה ופנימה, כדי לקבוע 0:1. באר שבע לא הספיקה להתאושש, ובדקה ה-19 מסר לויטה הישר לרגליו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס, זה הוציא מסירה אחורנית לאמיר עגיוב, והקשר המוכשר הקפיץ באמנות מקצה הרחבה כדי להכפיל ל-0:2 גדול. אחרי שדלה איינוגבה הדף בעיטה חופשית טובה של יוסי שבחון בדקה ה-28, הצליחו האורחים לצמק עם מתפרצת מצוינת: פטר גרביץ' השאיר את עידו אקסברד לבד מול איינוגבה, שגלגל לפינה השמאלית ופנימה. 1:2 לבני יהודה.

הקבוצה של גיא לוי קיוותה לחזור לעניינים בפתיחת המחצית השניה, אלא שבדקה ה-61 היא קיבלה טעות קשה נוספת של לויטה. הפעם כדור קרן של פדרו גלבאן הסתובב בחצי גובה, הטעה את השוער הבאר שבעי ועשה דרכו פנימה. 1:3 לבני יהודה. גיא לוי עוד ביצע שני חילופים בתקווה להשלים מהפך, אלא שהבדלי הרמות הערב היה פשוט בלתי ניתנים לגישור. בדקה ה-85 מצא ישראל זגורי המחליף את שלו מנשה וזה קבע 1:4, שתי קודם לאחר מכן הוסיף זגורי בישול נוסף לגלבאן, שהשלים צמד אישי, משחק קבוצתי ענק, ו-1:5 פנטסטי לבני יהודה.

לדף המשחק

בני יהודה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully