וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אברהם גרנט ופרטיזן סיימו ב-0:0 מול סלובודה

הישראלי עם תיקו שני מאז שהגיע והפער מהכוכב האדום צומק לשש נקודות. פורטסמות הפסידה 2:0 לברייטון, בן חיים לא שותף

הדרבי הישראלי שאמור היה להיערך הערב (שבת) בליגת המשנה באנגליה לא יצא אל הפועל. טל בן חיים אמנם שיחק 90 דקות במדי פורטסמות בהפסד 2:0 לברייטון, אך גיא אסולין לא נכלל בסגל מן העבר השני, דווקא לאחר שפתח במשחק הקודם מול קרדיף. בן חיים עבר מבחן כשירות ופתח כמגן שמאלי, ספג כרטיס צהוב בעקבות נגיעת יד בדקה ה-39 וראה את ויסנטה, לשעבר שחקן ולנסיה ונבחרת ספרד, מסדר לברייטון ניצחון עם שער בבעיטה חופשית 15 דקות לסיום ועוד אחד בתוספת הזמן. פורטסמות במקום האחרון ובדרך הבטוחה לרדת לליגה השלישית, ברייטון קופצת למקום החמישי המוליך למשחקי הפלייאוף.

* מי שממשיך לאכזב הוא אברהם גרנט, שפרטיזן שלו סגרה משחק שני ברציפות ללא ניצחון ולמעשה הוא עדיין מחפש ניצחון ראשון כמאמן הקבוצה הסרבית. פרטיזן בלגרד סיימה ב-0:0 מאכזב מאוד בבית מול סלובודה. הפער של פרטיזן מיריבתה העירונית, הכוכב האדום בלגרד, ירד לשש נקודות בלבד. פער שעמד על 10 נקודות לפני היציאה לפגרה הממושכת ולמעשה טרם מינויו של גרנט. למעשה, פרטיזן רשמה את שתי תוצאות התיקו היחידות שלה העונה תחת גרנט, כשפרט לכך ניצחה ב-14 משחקים והפסידה באחד בלבד.

* קפריסין: יובל שפונגין השלים 90 דקות בניצחונה של אומוניה ניקוסיה 1:4 על נאה סלאמינה. פרדי האנגולי כבש את הראשון בדקה ה-21, קונסטנטינוס מקרידס הוסיף צמד תוך ארבע דקות (35 ו-39), אנדרס אופר צימק למארחים (54) ופרדי סגר עם צמד משלו (88 בפנדל). דדי בן דיין לא נכלל בסגל של אומוניה, כדי להיות כשיר להמשך מאבקי הצמרת. אומוניה עלתה למקום הראשון עם 53 נקודות, אבל לא.א.ל לימסול מספר נקודות זהה והיא תשחק רק מחר.

* פולין: ליעד אלמליח פתח בהרכב פודבסקידז'ה ושיחק 45 דקות, כשקבוצתו הפסידה 1:0 בבית ללגיה ורשה משער של רפאל וולסקי בדקת הסיום של המחצית. אלמליח ספג כרטיס צהוב בדקה ה-21 ולא עלה למחצית השנייה, בעוד לירן כהן הפצוע לא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully