וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין הביסה 0:3 את הפועל פתח תקוה

שערים של אזורוב (9), קאסום (64) וקדוסי (81) סידרו לשלומי דורה ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים. המלאבסים בדרך ללאומית

אין יריבה יותר נוחה שבני סכנין הייתה יכולה לבקש לאחר שני הפסדים ברציפות מאשר הפועל פתח תקוה, ועוד בבית. בני סכנין הצליחה לרשום ניצחון חשוב מאוד, 0:3 מוחץ על המלאבסים של גילי לנדאו, במסגרת המחזור ה-29 והלפני אחרון בעונה הסדירה של ליגת העל. קוסטדין אזורוב, אחמד קאסום ואוהדי קדוסי כבשו לזכות הקבוצה של שלומי דורה, ששיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-46 ועלתה למקום השלישי בזכות הפרש שערים עדיף על פני אשדוד. מכבי חיפה תוכל לעבור אותה ביום שני, אם תנצח את הפועל תל אביב. אגב, למי שהיה ספק, יכול להירגע: בני סכנין תשחק בפלייאוף העליון.

מנגד, מצבה של הפועל פתח תקוה מוסיף להיות בעיקר די עצוב. גילי לנדאו אמנם שידר לשחקניו אופטימיות ואמונה לאורך כל העונה, אבל הפועל פתח תקוה עדיין תקועה עם 18 נקודות בלבד במקום האחרון ונראה שיהיה לה קשה מאוד לשרוד בליגת העל. מה שנותר לה עכשיו זה לפחות לרדת בכבוד ולא כשק החבטות של התחתית.

סכנין עלתה ליתרון כבר בדקה התשיעית כששטרית העביר מסירת רוחב מאגף שמאל וקוסטדין אזורוב החוזר מהשעיה דחק מקרוב פנימה את ה-0:1. בדקה ה-39 שטרית הכניס כדור לראדי בתוך הרחבה, האחרון הצליח לעבור בלם אחד ומשמונה מטר כשהוא לבד, בעט החוצה.

בדקה ה-64 כבשה סכנין את השני, כשהפעם הכובש היה אחמד קאסום, שקיבל את הכדור מרחק 30 מטר מהשער לאחר טעות בהגנה של פתח תקווה, דהר לכיוון השער ומול אגידה הקשית מעליו את הכדור בדרך ל-0:2. בדקה ה-75 הגבהה של קאסום לרחבה מצאה את אזורוב, שהוריד את הכדור בראש למהראן ראדי שבעט מהאוויר משישה מטרים מעל המשקוף. בדקה ה-81 כבשה סכנין את השלישי, כשהמחליף אוהד קדוסי (רק שלוש דקות על המגרש) הצליח להכניע את אג'ידה. זבידאת הגביה את הכדור מצד ימין, אזורוב ניסה להשתלט עליו ברחבה ואחרי ערבוביה הכדור הגיע לקדוסי שכבש מקרוב. שלוש דקות לאחר מכן ספג דומיניק וואסי כרטיס אדום לאחר עבירה גסה על מוחמד זבידאת.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, מוחמד זבידאת, עלא אבו סלאח, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חאליילה (באסם גנאים, 84), מהראן ראדי (רן רול, 84), חאמד גנאים, אחמד קאסום (אוהד קדוסי, 78), קוסטדין אזורוב.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחה, אייל שן; ג'ונתן אסוס, פביאן סטולר, יניב לוזון (אוראל אדרי, 89), שחר בלילטי (ארמון בן נעים, 51), מוחמד נאטור (אור פישביין, 46), דומיניק וואסי.

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully