וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 2:3 את בטיס

הבלאנקוס חזרו מפיגור בזכות כריסטיאנו רונאלדו, שכבש צמד מול הקבוצה היחידה בליגה הראשונה בספרד מולה לא כבש

ריאל מדריד הגדילה הערב (שבת) את הפער מברצלונה ל-13 נקודות (ומשחק עודף) אחרי שחזרה מפיגור כדי לנצח את בטיס 2:3 ביום שפתח את המחזור ה-27 בליגה הספרדית. זה גם היה יום משמעותי במיוחד עבור כריסטיאנו רונאלדו, שכבש צמד עבור הבלאנקוס במשחק הזה. עד לשריקת הפתיחה, בטיס הייתה קבוצת הליגה הראשונה היחידה שרונאלדו לא הבקיע מולה, ובסיומו של הערב הזה הפורטוגלי יכול להשוויץ בנתו סטטיסטי מרשים במיוחד שכולל כיבוש מול כל קבוצה בליגה הבכירה בספרד. חוץ מזה, רונאלדו חגג משחק שישי ברציפות שכולל כיבוש ובסך הכל תשעה שערים בששת משחקי הליגה האחרונים.

דווקא בטיס הייתה הראשונה לעלות ליתרון הערב וזה קרה כבר בדקה העשירית. כדור עומק מדוייק מצא על קו ה-16 את רובן קסטרו, שהמשיך במסירה אל תוך הרחבה תוך כדי התנועה של חורחה מולינה, שרץ לכיוון הכדור ובעט לרשת. 15 דקות לאחר מכן ריאל מדריד הצליחה להשוות בהתקפה מתפרצת. מסוט אוזיל הקשית מעל לשני שחקני הגנה והכדור הגיע לגונזלו היגואין, שפרץ מצד שמאל, חדר לרחבה ובעט לרשת כדי להשוות ל-1:1, זו גם הייתה תוצאת המחצית.

בתחילת המחצית השניה ריאל מדריד הצליחה להשלים מהפך. כדור עומק נשלח למרסלו שהיה בצדה השמאלי של הרחבה והמשיך במסירה קטנה לכריסטיאנו רונאלדו, שהפציץ מקרוב וקבע 1:2. היתרון של ריאל מדריד החזיק מעמד שלוש דקות בלבד, כשטעות נוראית של ההגנה שלה גרמה לשער. מסוט אוזיל בעט מהרחבה שלו לכיוונו של ג'פרסון מונטרו, שהמשיך עם בעיטה לרשת והשווה ל-2:2. בסופו של דבר, האיש של המשחק היה אחראי גם לשער של המשחק. בדקה ה-73 שוער בטיס הדף רע נגיחה של סרחיו ראמוס אחרי קרן של הבלאנקוס, ורונאלדו השתלט על הריבאונד כדי לכבוש מקרוב ולקבוע את תוצאת המשחק, 2:3 לריאל מדריד. בתוספת הזמן של המשחק נרשמה הזדמנות מסוכנת לבטיס, במסגרתה כדור שנבעט פגש בדרך את ידו של סרחיו ראמוס ברחבה, אבל השופט החליט שזו לא הייתה נגיעת יד מכוונת, ומיד לאחר מכן שרק לסיום המשחק.

מלאגה - לבנטה 0:1

המארחים רשמו ניצחון ביתי קטן-גדול, שהעלה אותם מעל ליריבתם היישר אל המקום הרביעי, והם עתה שוב במרחק של שלוש נקודות בלבד מולנסיה שבמקום השלישי. לבנטה דווקא פתחה טוב והיתה קרובה להכניע את קבאז'רו, אבל מלאגה החזיקה מעמד, ובדקה ה-51 קיבלה שער מרונדון, שהיה שווה עבורה שלוש נקודות. עד לסיום ניסו המארחים למנוע את רוע הגזירה אך ללא הועיל, וחלום ליגת האלופות הולך ומתרחק.


תוצאות נוספות:

ריאל סוסיאדד - סראגוסה 0:3

ספורטינג חיחון - סביליה 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully