וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר חזרה לנצח, נאפולי הביסה

שתי הנציגות בליגת האלופות פתחו את המחזור: אינטר השיגה 0:2 דרמטי במגרשה של קייבו, נאפולי חגגה עם 3:6 על קליארי

שתי הנציגות של איטליה בליגת האלופות בשבוע הבא פתחו הערב (שישי) את המחזור ה-27, ועשו זאת עם ניצחון - כל אחת בדרכה שלה. בעוד נאפולי השיגה ניצחון חמישי ברציפות עם 3:6 נהדר על קליארי והתקדמה למקום הרביעי, אינטר גירדה 0:2 בוורונה מול קייבו ועצרה רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון.

קייבו - אינטר 2:0

אולי זה הדרייב לו נזקקה הקבוצה המאכזבת של קלאודיו ראניירי. אוהדי אינטר ביקשו ניצחון ביום ההולדת ה-104 של המועדון, והשחקנים הצליחו להביא אחד כזה בצורה דרמטית מוורונה, אחרי תשעה משחקים עגומים ללא ניצחון. הנראזורי קיבלו בחזרה את מייקון, סמכו על ווסלי סניידר בקישור והציגו את דייגו מיליטו ודייגו פורלאן בהתקפה, ובסופו של דבר גם מצאו פעמיים את הרשת למרות החטאת פנדל.

אינטר רצתה להימנע ממשחק עשירי ללא ניצחון (דבר שלא קרה מאז עונת 1998/9) וסבלה לא מעט במהלך המשחק מול קייבו העיקשת. נגיעת יד של פרנצ'סקו אצ'רבי סידרה לאינטר פנדל כבר בדקה ה-14, אבל דייגו מיליטו נעצר אצל סטפנו סורנטינו והוסיף לתסכול של ראניירי על הספסל. אינטר הגבירה את הלחץ במחצית השנייה, תקפה ללא הרף ובדקה ה-87 השיגה את המגיע לה עם נגיחה של וולטר סמואל אחרי קרן של סניידר. שלוש דקות לאחר מכן ראניירי כבר הזיל דמעה על הספסל, כשמיליטו כיפר על הפנדל ונגח מקרוב את השני. אינטר חוזרת לנצח ועולה למקום השישי.

נאפולי - קליארי 3:6

המארחים המשיכו בתנופה, הרשימו לעיני הקהל הביתי ועלו למקום הרביעי בעזרת ניצחון הליגה החמישי ברציפות שלהם. כבר אחרי 10 דקות נכבש השער הראשון, כשמארק האמשיק קיבל כדור מגוקאן אינלר, עבר בקלות את דניאלה קונטי ומ-20 מטרים בעט כדור שטוח וחד שליטף את הקורה ונעצר ברשת. תשע דקות חלפו, אסקיאל לאבצי הגביה כדור חופשי והקפטן פאולו קנבארו הגיח מצד שמאל ונגח כדור שקיפץ מהקרקע למשקוף ופנימה. הבליץ של נאפולי נמשך עם עזרה מצד קליארי, כאשר בדקה ה-30 הבלם דוידה אסטורי כבש לשערו הוא.

חואקין לאריביי הארגנטינאי צימק בנגיחה בדקה ה-37, אבל נאפולי לא הרשתה לעצמה להוריד הילוך במחצית השנייה לקראת הגומלין מול צ'לסי, לאבצי נעץ את הרביעי מהנקודה הלבנה בדקה ה-56 והאורוגוואי וולטר גרגאנו הבקיע את החמישי בדקה ה-70. חואקין לאריביי השלים שלושער עם שתי נגיחות נוספות עבור קליארי בדקות 77 ו-90, כשבתווך כריסטיאן מאג'ו היה חתום על השישי של נאפולי במשחק המשוגע. קליארי עם הפסד שלישי ברציפות.

גליאני לא מוכן שמילאן תלבש שוב פעם שחור

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully