וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב גברה 0:3 על הפועל כפר סבא

הצהובים פירקו (16:25, 19:25, 16:25) וקבעו לעצמם מפגש חוזר עם כפר סבא בחצי הגמר. מטה אשר תפגוש את הוד השרון

לפני שלושה ימים בלבד נפגשו הדאבליסטית מכבי תל אביב והפועל כפר סבא בגמר גביע המדינה בכדורעף, משחק שהסתיים ב-0:3 צהוב וחלק בדרך לגביע חמישי ברציפות. היום (שישי), החבורה של זוהר בר נצר פגשה שוב את הקבוצה מהשרון, במשחק שעבורה היה לפרוטוקול בלבד אחרי שהבטיחה מזמן את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה. עבור כפר סבא לעומת זאת, ניצחון עשוי היה למנוע ממנה לסיים רביעית ולפגוש את הצהובים לסדרת חצי גמר של הטוב מחמש.

אלא שבמכבי תל אביב, כמו בכדורסל כך גם בכדורעף, אין משחקים לפרוטוקול והצהובים עשו את העבודה עם עוד 0:3 קליל (16:25, 19:25, 16:25) בהדר יוסף תוך 58 דקות בלבד, שקבע את סדרות חצי גמר הפלייאוף: מכבי תל אביב כאמור תפגוש את כפר סבא עם יתרון ביתיות ואילו הפועל מטה אשר/עכו תהנה מיתרון ביתיות בסדרה מול מכבי הוד השרון.

אלכס מורנו המצוין חזר לשישייה הצהובה היום וסגר משחק טוב עם 14 נקודות ב-67 אחוזי הצלחה. עוד בלטו במכבי שון פייגה וגנדי סוקולוב, עם 11 נקודות כל אחד. בכפר סבא, אך שחקן לא הגיע לספרות כפולות ובכלל, הקבוצה הציגה משחק נרפה משהו, כשגיא בן גל זוכה למנוחה לקראת המשחק שייערך בין הקבוצות בפתיחת הפלייאוף, ביום שני הקרוב, על אותו פרקט ממש.

אמש, נפתחה סדרת ההישרדות בליגת העל, על המקומות 8-9. אליצור כרמיאל הפייבוריטית גברה 0:3 (21:25, 21:25, 19:25) על מ.כ. נווה שאנן/חיפה. כרמיאל זקוקה לניצחון נוסף כדי להישאר בליגה, ניצחון של חיפה ביום שני יקבע משחק מכריע בשישי הבא בכרמיאל.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully