וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד להט, אורלנדו עצרה את שיקגו

הווארד סיים עם 29 ו-18, והמג'יק הלא יציבים התעוררו בניצחון החוץ 94:99 על הבולס, שנעצרו אחרי שמונה ניצחונות רצופים

אורלנדו שוב הוכיחה הלילה (שישי) שהיא קבוצה מלאת כישרון ופוטנציאל, והדבר שהיא הכי זקוקה לו זה מוטיבציה, שקט ויציבות. יומיים אחרי הפסד מביך לקבוצה הכי חלשה בליגה (שארלוט), הפעם אורלנדו רשמה ניצחון חוץ על אחת הקבוצות החזקות בליגה, כשגברה 94:99 על הבולס בשיקגו. לילה עם שני משחקים בלבד עבר על חובבי ה-NBA, בחודש מארס המשוגע המוקדש בעיקר למכללות, כשבמשחק השני ניצחה פיניקס את דאלאס 94:96 לראשונה אחרי תשעה מפגשים.

שיקגו (9:33) - אורלנדו (15:26) 99:94

הבולס הגיעו למשחק אחרי שמונה ניצחונות רצופים, ואחרי שלילה לפני כן דרק רוז קלע סל ניצחון נהדר. מנגד, אורלנדו הגיעה אחרי הפסד לשארלוט ואחרי שסטן ואן גנדי שוב התייאש מהקבוצה שלו.

כצפוי, שיקגו שוב הם הוכיחה אופי כשחזרה פעמיים מפיגור דו ספרתי ועלתה ליתרון 89:91 כשנותרו 2:56 דקות לסיו, אבל פה זה נגמר. דרק רוז אמר לפני המשחק ש"נמאס כבר לשמוע על דיבורי הטרייד של דוויט הווארד", אז הווארד ענה לו וסיפק ערב דומיננטי של 29 נקודות ו-18 ריבאונדים, ושליטה מתחת לסלים. ריאן הנדרסון סיפק שלשה ענקית משום מקום (11 נקודות ו-10 ריבאונדים), וג'ייסון ריצ'רדסון סיפק 18 נקודות עם 4 מ-6 מעבר לקשת והעניק לסטן ואן גנדי סיבה נדירה לחייך. "ההגנה ניצחה לנו את המשחק", אמר הווארד בסיום, יומיים בלבד אחרי ההפסד המביך לשארלוט, "אנחנו חייבים להמשיך לשחק ככה כדי שנוכל לדבר על אליפות, כדי שאפשר יהיה להזכיר אותנו באותה נשימה עם שיקגו ומיאמי".

מנגד, דרק רוז סבל מערב קליעה איום של 6 מ-22 מהשדה בדרך ל-17 נקודות ו-9 אסיסטים, והבולס החטיאו בדקות ההכרעה כמה זריקות פנויות (קייל קורבר עם 1 מ-7 מהשלוש) וכמה לייאפים קלילים וירדו מנוצחים לראשונה אחרי תקופה יפה. קרלוס בוזר קלע 26 נקודות, לואל דנג רק 5 (1 מ-9 מהשדה).

פיניקס (21:18) - דאלאס (18:23) 94:96

לראשונה אחרי תשעה משחקים, הסאנס מצליחים לנצח את המאבריקס. דאלאס כבר פיגרה 91:80 באמצע הרבע האחרון, לפני שהתעוררה עם ריצת 5:14, אבל אחרי שגרנט היל החטיא שתיים מהקו עבור פיניקס - לשחקני האלופה היו עוד שתי הזדמנויות להשוות או לנצח, אבל רודריג בובואה החטיא שתי זריקות. פיניקס עם ניצחון בית רביעי ברציפות, דאלאס עם הפסד חוץ חמישי ברציפות. ג'ארד דאדלי קלע 18 נקודות, 10 מתוכן ברבע השלישי החזק של פיניקס. מרצ'ין גורטאט עם עוד דאבל דאבל (16 ו-11) עזר לפיניקס, סטיב נאש קלע 11 וחילק 11. מנגד, למאור אודום הראה דקות לא רעות, כשעלה מהספסל ותרם 15 נקודות ו-4 ריבאונדים) ב-22 דקות. דירק נוביצקי ו-וינס קרטר קלעו 18 כל אחד לדאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully