וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף פוט חתם בניו אורלינס

זוכרים את הסנטר האמריקאי שהגיע למכבי ת"א בקיץ 2010 ומיד הושאל? ההורנטס החליטו להעניק לו חוזה ל-10 ימים

כשג'ף פוט חתם במכבי תל אביב בקיץ 2010, לא מעט אנשים במערכת הצהובה טענו כי מדובר בכישרון גדול, כזה שעשוי להבשיל לאחד הסנטרים המוכשרים באירופה. אלא ששחקן הפנים הצעיר (24, 2.13 מ'), בוגר אוניברסיטת קורנל היוקרתית, לא ראה דקות משחק גם במשחקי ההכנה, ומהר מאוד הושאל לקבוצה מלייה מהליגה השניה בספרד. הלילה (חמישי) קיבלה הקריירה של פוט תפנית מפתיעה למדי, כשהסנטר החביב חתם על חוזה לעשרה ימים בשורות ניו אורלינס הורנטס מה-NBA.

את העונה הנוכחית פתח פוט בליגה הפולנית, אך לפני כחודשיים שוחרר מקבוצתו והצטרף לקבוצת ספירנגפילד ארמור מליגת הפיתוח של ה-NBA, בתקווה להשיג חוזה בליגה הטובה בעולם. מחנה אימונים עם פורטלנד לא סייע לחלום, אך יכולת טובה בליגת ה-NBDL, כולל השתתפות במשחק האולסטאר המסורתי, הציתו עניין אצל חלק מקבוצות ה-NBA בשחקן. ב-29 משחקים בספרינגפילד ארמור העמיד פוט ממוצעים מרשימים של 14.8 נקודות (55% מהשדה), 8.6 ריבאונדים, 1.1 אסיסטים ו-1.1 חסימות לערב, תוך שהוא משחק 33 דקות בממוצע למשחק.

מוקדם יותר הערב שחררה ניו אורלינס את הסנטר סולומון ג'ונס, שהוחתם בשבוע שעבר על חוזה עד תום העונה, זאת בשל פציעתו של גוסטבו איון. פוט ישמש כסנטר שלישי ברוטציה אחרי אמקה אוקפור וכריס קיימן. אגב, הפעם האחרונה שאוניברסיטת קורנל היוקרתית שלחה שחקן ל-NBA היתה בשנת 1951.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף פוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully