וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: שחר פאר הודחה בסיבוב הראשון

המדורגת 40 בעולם שוב אכזבה כשהפסידה 4:6, 6:3, 7:5 לצורנקו (115). בשנה שעברה הגיעה הישראלית לרבע הגמר

השנה הלא טובה של שחר פאר נמשכה הערב (חמישי), כשהמדורגת 40 בעולם הודחה מטורניר אינדיאן וולס היוקרתי (סך פרסים: 5.5 מיליון דולר) כבר בסיבוב הראשון. הישראלית עוד זכתה במערכה הראשונה, אך הפסידה 4:6, 6:3, 7:5 ללסיה צורנקו האוקראינית, שמדורגת אי שם במקום ה-115 בעולם. לפאר זוהי הדחה כואבת במיוחד, שכן בשנה שעברה היא הגיעה בטורניר עד לרבע הגמר והייתה צריכה להגן על לא פחות מ-250 נקודות דירוג, שאבדו לה ויורידו אותה בדירוג.

פאר שמרה על ההגשה שלה במשחקון הראשון ועלתה ל-0:1. צורנקו הצליחה לשמור על ההגשה שלה ולשבור את ההגשה של הישראלית בדרך ל-1:2, אך לא הצליחה לשמור על המומנטום ונשברה בחזרה והישראלית עלתה ל-2:3. פאר השיגה שבירה נוספת ועלתה כבר ל-2:5, אך האוקראינית לא התייאשה, השיגה שבירה נוספת וצימקה ל-4:5 כשהיא מגישה. אלא שפאר התעלתה גם במצב הזה ושברה שוב בדרך ל-4:6 אחרי 40 דקות במערכה הראשונה.

פאר פתחה טוב גם את המערכה הראשונה, הצליחה לשמור על ההגשה שלה ולשבור מיד בדרך ל-0:2 מהיר. דווקא בשלב הזה, פאר איבדה את משחקון ההגשה שלה על האפס כשהיא מבצעת את השגיאה הכפולה השנייה שלה וזה 1:2. צורנקו הצליחה לשמור על ההגשה שלה ולאזן ל-2:2. צורנקו הצליחה להשיג שבירה נוספת ולעלות ל-2:3. צורנקו שמרה על ההגשה למרות שגיאה כפולה בתחילת המשחקון ועלתה ל-2:4. פאר המשיכה במומנטום השלילי, נשברה שוב אחרי שגיאה כפולה ונקלעה לפיגור 5:2. האוקראינית ביצעה שתי שגיאות כפולות במשחקון הבא ונשברה שוב בדרך ל-3:5. בשלב הז פאר נשברה שוב לאחר שכבר הייתה לה הזדמנות לצמק ל-5:4, וזה 3:6 מפתיע לאוקראינית במערכה השנייה.

צורנקו הצליחה לשמור על ההגשה שלה ועלתה ל-0:1, אך פאר הצליחה לאזן ל-1:1 אחרי משחקון שהלך בשינייים. צורנקו שמרה על ההגשה שלה ועלתה ל-1:2. במשחקון הבא נקלעה פאר לפיגור 40:15, הצליחה לחזור, אך בסופו של דבר נשברה שוב וזה 1:3 לאוקראינית, שהמשיכה כל הדרך ל-1:4. אך דווקא בשלב הזה פאר התעוררה והצליחה לזכות בארבעה משחקונים דרמטיים ברציפות בדרך ליתרון 4:5 והגשה למשחק כולו. אך פאר שוב גילתה חוסר יציבות ונשברה על האפס בדרך ל-5:5. צורנקו שמרה על ההגשה שלה ועלתה ל-5:6. פאר כבר הובילה 15:40 במשחקון הבא, אך האוקראינית לקחה ארבע נקודות רצופות וזכתה במשחקון, במערכה ובמשחק כולו.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully