וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגה רדוואנסקה: "אזרנקה איבדה מהכבוד שרחשתי כלפיה"

הפולניה לא סולחת למדורגת 1 בעולם על מה שהיא טענה כהצגות בדוחא: "חשוב לשמור על פייר פליי, בטח ברמות האלה"

הוויכוח בין אגניישקה רדוואנסקה לוויקטוריה אזרנקה לא נרגע. הפולניה, המדורגת במקום החמישי בעולם, נעלבה לאחר שלטענתה המדורגת ראשונה בעולם זייפה פציעה נגדה בחצי גמר טורניר דוחא בחודש שעבר והגזימה בתגובות שלה במהלך המשחק עצמו. אחרי שרדוואנסקה כבר הגיבה נגד אזרנקה לאחר אותו משחק, המשיכה הפולניה גם היום (חמישי) כשהתראיינה במסגרת ההכנות לטורניר אינדיאן וולס.

"אולי היא ניצחה באותו משחק או בטורניר, אבל היא איבדה הרבה מהכבוד שרחשתי לה, כיוון שאני לא חושבת שהתנהגות כזו מוסיפה לתדמית של טניס הנשים", תקפה רדוואנסקה, "הרבה דברים מתרחשים על המגרש, הרבה מצבים שונים, אבל אני לא חושבת שזו הרמה בה דברים צריכים להיעשות, בטח לא ברמה כל כך גבוהה של טניס. בכל זאת, אזרנקה נמצאת במקום הראשון בעולם והיא בטופ 10 העולמי כבר שנים".

השתיים היו מיודדות במשך זמן רב ושתיהן גם חברות טובות מאוד של קרוליין ווזניאקי. לטענתה של רדוואנסקה, לא תהיה לתקרית השפעה גדולה מדי: "זה לא שאנחנו לא הולכות לדבר יותר, אבל חשוב לשמור על הפייר פליי. על המגרש ומחוצה לו".

אזרנקה עצמה אמרה שהתקרית כבר מאחוריה: "אגניישקה היא אותה בחורה שהייתה לפני כן מבחינתי. אלה רגשות וגם אני אותה בחורה שהייתי לפני כן. לא אכפת לי מכל מיני דברים שיכולים לקרות במגרש, אני לא לוקחת אותם באופן אישי".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully