וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מרקו ארנאוטוביץ' נפצע בזמן ששיחק עם כלבו

חלוץ ורדר ברמן תקע את כף רגלו בדשא וייעדר כחודש וחצי. אלופס: "לא כועס, אבל בכל פעם שקורה משהו, מרקו נמצא שם"

איזה עוד שיאים יצליח מרקו ארנאוטוביץ' לשבור? חלוץ ורדר ברמן, שידוע כאחד השחקנים העצבניים וחמי המזג ביותר בבונדסליגה, הצליח לקבוע הערב (חמישי) שיא חדש כשקרע את הרצועה הצולבת שלו בזמן ששיחק עם הכלב שלו. ארנאוטוביץ' התעצבן על הכלב שלו "סנטוס" בזמן משחק איתו ותקע את כף רגלו בדשא. "זה ממש כואב, לעזאזל!", אמר ארנאוטוביץ' מיד, אך לא האשים את הכלב שהגיע איתו ממילאנו כשעבר מאינטר לברמן, "הוא לא אשם".

עכשיו, החלוץ האוסטרי עלול להיעדר לתקופה של לפחות שישה שבועות. מאמן ורדר ברמן תומאס שאף הגיב לידיעה ואמר: "מרקו סיפר לנו על התאונה הזו. כמובן שזה מעצבן כי נהיה ללא שחקן חשוב מאוד בשבועות הקרובים". ארנאוטוביץ' קיבל טיפול מרופא הקבוצה, שאמר: "ננסה הכל כדי לעזור לו לחזור ולהתאושש כמה שיותר מהר, אבל זה ייקח לפחות שישה שבועות".

המנהל המקצועי של ברמן קלאוס אלופס, שלקח את החלוץ האוסטרי כבן טיפוחיו מאז הגיע לקבוצה, נשמע עצבני: "אני כועס ומאוכזב. אני לא יכול להאשים את מרקו, אבל זה מעצבן אותי מאוד. איכשהוא כל פעם שקורה משהו, מרקו נמצא לא רחוק משם. זה פשוט מטורף". כשנשאל אם יאסור על שחקניו לטפל בכלבים, אמר אלופס: "בשום פנים ואופן לא. אני בעלים של כלבים כבר 30 שנה ושום דבר לא קרה. הוראה כזו תהיה הדבר הכי טיפשי שיש".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully