וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן הביסה 1:7 את הופנהיים, תיקו לדורטמונד

מריו גומז חגג שלושער, רובן כבש צמד, ריברי וקרוס השלימו והבווארים הוציא את כל העצבים. רק 0:0 לדורטמונד באוגסבורג

אמנם נראה שסיפור האליפות הולך ונסגר לכיוון מאוד ברור, אך עדיין אי אפשר לסגור את העניין בבונדסליגה. בטח לא כשמדובר בבונדסליגה, בה תמיד הלא צפוי יכול לקרות. באיירן מינכן הזכירה הערב (שבת) כי מוקדם להספיד אותה, כשהתאוששה מהתקופה הרעה והוציאה את כל העצבים על הופנהיים עם 1:7 מוחץ, בדרך להתבססות במקום השני. מי שפישלה היא בורוסיה מנשנגלדבאך, שסיימה ב-0:0 ביתי מאכזב נגד פרייבורג מהתחתית. דורטמונד לא הצליחה להגדיל את היתרון בחזרה לשבע כשסיימה ב-0:0 בחוץ עם אוגסבורג. המחזור נפתח בשישי עם 0:0 בין שטוטגרט לקייזרסלאוטרן, כאשר איתי שכטר נכנס בדקה ה-86. לעומתו, אלמוג כהן לא שותף בהפסד של נירנברג 2:1 למיינץ.

שטוטגרט - קייזרסלאוטרן 0:0

השדים האדומים השלימו משחק 15 ברציפות ללא ניצחון ונותרו במקום האחרון עם 20 נקודות בלבד, אך לפחות לא הפסידו לעיני 50 אלף צפוים באצטדיונה החם של שטוטגרט. איתי שכטר חזר לסגל של קייזרסלאוטרן אחרי פציעה ורק בדקה ה-86 קיבל הזדמנות ממאמנו מרקו קורץ, שחילץ נקודה שאולי תחזק את מעמדו בקבוצה. בשני משחקי הבית הקודמים שלה כבשה שטוטגרט חמישייה ורביעייה, אך הפעם ודאד איבישביץ' ומרטין הרניק היו חתומים על החמצות גדולות מול טוביאס זיפל. קייזרסלאוטרן ניסתה להעיז יותר במחצית השנייה, אלא שגם שחקניה היו חסרי מחץ ושכטר שנכנס לארבע הדקות האחרונות לא הצליח לעזור.

באיירן מינכן - הופנהיים 1:7

הבווארים הוציאו את כל העצבים מהכישלונות האחרונים על הקבוצה האומללה של מרקוס באבל ולצמק לחמש נקודות את הפער מדורטמונד המוליכה באופן זמני. מריו גומז חגג שלושער, אריאן רובן כבש צמד ובישל שניים, טוני קרוס ופרנק ריברי השלימו את החגיגה הענקית. הקבוצה של יופ היינקס מתאוששת לקראת הגומלין מול באזל השבוע ובטח מאושרת מאוד מכך שגם בסטיאן שווינשטייגר חזר לאחר פציעה ארוכה.

באיירן עלתה ליתרון בדקה החמישית כשפרנק ריברי פרץ באגף שמאל, העביר למרכז, שם המתין מריו גומז, שהעביר ימינה לתומאס מולר, שבעט מזווית קשה, טום שטארקה הדף לא טוב. הכדור חזר לגומז, שבעט מ-11 מטר פנימה את ה-0:1. השני הגיע בדקה ה-12 והפעם בפנדל. פיליפ להאם הוכשל ברחבה ואריאן רובן בעט מצוין מ-11 מטר כדי לכבוש את ה-0:2. באיירן כבשה את השלישי בדקה ה-19 כשריברי הוציא מסירה לטוני קרוס, שבעט מ-18 מטר בעיטה חזקה ושטוחה לפינה וזה 0:3. בדקה ה-29 היה הרביעי כשריברי הכניס מסירת עומק לרובן, שעבר את שטארקה ובעט מול שער ריק פנימה את ה-0:4. ריברי, שלא פתח בהרכב בשבוע שעבר, המשיך לפרגן לחבריו כשבדקה ה-35 הוא קיבל מסירת רוחב מרובן והעביר לגומז, שנגח מקרוב את ה-0:5 האדיר. מריו גומז (48) ופרנק ריברי (58) השלימו את החגיגה, לואיז גוסטבו בשער עצמי בדקה ה-89 השלים את התוצאה.

מנשנגלדבאך - פרייבורג 0:0

הלהיט של הליגה ממשיך לדעוך, כשהפעם סיימו הסייחים ב-0:0 ביתי ומאכזב במיוחד מול קבוצת התחתית של שטרייך. גלבאך, לה עוד היו יומרות אליפות לפני כמה מחזורים, סוגרת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ושני ברציפות ללא שער זכות. כך יהיה לה קשה גם לתפוס את המקום השלישי, בו היא נמצאת כעת עם 48 נקודות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אוגסבורג - דורטמונד 0:0

האלופה אכזבה מאוד ויצאה ממשחק החוץ מול העולה החדשה עם נקודה אחת בלבד. לדורטמונד זהו אובדן נקודות ראשון אחרי שמונה ניצחונות רצופים, אך שבהחלט אפשר לקבל את התיקו הזה בהבנה ובסלחנות. בטח כשהפער של יורגן קלופ ושחקניו מבאיירן מינכן השנייה עדיין עומד על חמש נקודות.

פער משמעותי לכל הדעות, אך מאבק האליפות עדיין צפוי להיות לוהט, כיוון שהשתיים עוד צריכות להיפגש בדורטמונד. מבחינת אוגסבורג מדובר בתוצאה פשוט נהדרת, כיוון שהעולה החדשה שיפרה את מאזנה ל-23 נקודות ועלתה למקום ה-15, מעל הקו האדום ואפילו מעל המקום ה-16 ששולח למבחנים. עדיין מאבקי התחתית פתוחים לגמרי ויהיו מסקרנים ממש עד הסוף.

משחקים נוספים:

מיינץ - נירנברג 1:2
למיינץ: ניקולאי מולר (2), מוחמד זידאן (22), אדם שלאי הורחק בדקה ה-68, לנירנברג: דניאל דיוואדי (64), אלמוג כהן לא שותף

קלן - הרטה ברלין 0:1
לקלן: כריסטיאן קלמנס (36), מאטה יאיאלו הורחק בדקה ה-66, לוקאס פודולסקי הורחק בדקה ה-77. קלן: לבאן קוביאשווילי הורחק בדקה ה-77

וולפסבורג - לברקוזן 2:3
לוולפסבורג: פטריק הלמס (33), אשקאן דז'אגה (45), מיכל קאדלץ (עצמי, 62), ללברקוזן: שטפן קיסלינג (3), ארן דרדיוק (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully