וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון: רביב לימונד הושעה ויעמוד לדין

8.3.2012 / 12:33

הגארד עשוי לספוג לספוג קנס גבוה אחרי שבמועדון לא אהבו את התנהגותו במשחק הליגה נגד בני השרון בתחילת השבוע

שחקן עירוני אשקלון, רביב לימונד, הושעה אתמול (רביעי) מאימון הקבוצה ויועמד לדין משמעתי, כשקיימת אפשרות שהוא יושעה או ייקנס בסכום כסף גבוה. בנוסף, לימונד לא צפוי להשתתף במשחק האולסטאר של ליגת העל שיתקיים היום בעיר (17:00, ערוץ הספורט) ולא השתתף בצעדת העדלידע שבה נטלו חלק שחקני האולסטאר וראשי המנהלתהבוקר.

ההשעייה הגיעה לאחר שבמהלך משחק ההפסד לבני השרון ביום ראשון האחרון, החליט המאמן אריק אלפסי להוציא את לימונד, שלטענת גורמים במועדון הגיב בצורה לא נאותה והטיח האשמות במאמן. לאחר מספר דקות, כשאלפסי ביקש להחזיר את לימונד לפרקט, לטענת אותם גורמים השחקן הגיב בפרצוף מזלזל כלפי המאמן.

אלפסי עצמו בחר לא להגיב לארוע, אך במועדון ציינו שזו לא התקרית הראשונה בה מעורב לימונד העונה וכי האווירה בחדר ההלבשה הייתה טובה יותר לפני מספר חודשים. המנהל המקצועי שמעון אמסלם אמר היום: "רביב עבר עבירה משמעתית ונטפל בזה בתוך המועדון".

מקורבים לשחקן טוענים כי הסיבה להשעייה היא ויכוח שהתנהל שלא במהלך המשחק בין לימונד לבין המאמן, אל מול כל שחקני הקבוצה ובו העיר אלפסי לרכז על עניין מקצועי ובסיום הויכוח, עזב לימונד את החדר.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully