וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "מושלם. היה כואב אם הייתי מחטיא"

אקס מכבי ת"א חגג סל ניצחון עם הנטס, מאמנו: "הסל הכי גדול שלנו העונה". לברון אחרי הניצחון על ההוקס: "צריכים את זה"

איזה לילה אדיר עבר על הליגה הטובה בעולם. הלילה (בין רביעי לחמישי) נערכו לא פחות מ-13 משחקים, נקלעו ארבעה סלי ניצחון, בוסטון חטפה תבוסה מדהימה והלייקרס הובכו בבירה.

עם כל האקשן הזה, תרשו לנו לפתוח עם כוכב נבחרת ישראל העתידי ג'ורדן פארמר, שלא התרגש מסוללת שעמדה מולו במדי לוס אנג'לס קליפרס ועם 0.2 טיקים על השעון תפר שלשת ניצחון גדולה, 100:101 לניו ג'רזי.

"זה היה מושלם", אמר פארמר, "הייתי קצת רחוק, אבל רציתי להיות בטוח שאני רואה טוב את הטבעת. אין ספק שזה היה כואב אם הזריקה הייתה הולכת החוצה". גם הסופרסטאר של הנטס, דרון וויליאמס, פירגן לפארמר: "זריקה גדולה, ממרחק גדול. לג'ורדן היה הערב קרח בעורקים". גם מאמנו של פארמר, אייברי ג'ונסון, לא ידע את נפשו מרוב אושר: "זה סל הניצחון הכי גדול שלנו העונה".

עוד סל ניצחון הלילה נרשם על שמו של דרק רוז, שעם פייד אווי אדיר סידר לבולס 104:106 על מילווקי. "זה כל מה שאתה חולם עליו כשאתה ילד", אמר ה-MVP המכהן בסיום, "הרגשה טובה. במשחק חוץ, נגד קבוצה שנלחמת, לקלוע זריקה כזו".

קבוצה נוספת שעבדה קשה בשביל ה-W היא מיאמי, שגירדה 86:89 ביתי על אטלנטה. לברון ג'יימס, שקלע 31 עם 11 ריבאונדים, נשמע מרוצה בסיום: "היינו צריכים משחק כזה. הגיע הזמן שיהיה לנו משחק בו צריך להילחם כל דקה וללכת עד לכדורים האחרונים. טוב שניצחנו".

לעומת שיקגו ומיאמי, בעיר המלאכים ובעיר השעועית לא נרשמו בכלל חיוכים הלילה. בנוסף להפסד של הקליפרס, גם הלייקרס הפסידו, 106:101 בוושינגטון, למרות שהובילו ב-21 נקודות באמצע הרבע השלישי. קובי בריאנט, שקלע 30 נקודות, לא הבין מה קרה לקבוצתו: "אני המום, זה מאוד מאכזב. היינו קצת עייפים".

אחרונה חביבה היא בוסטון, שיצאה לפילדלפיה וחזרה עם מינוס 32 נקודות, אחרי קריסה שהחלה עם הג'אמפ הראשון. "לא היינו במשחק, החטאנו זריקה אחרי זריקה, כלום לא אבד", אמר מאמן הסלטיקס דוק ריברס, "צריך לתת להם קרדיט. הם שיחקו מאורגן ומאוד טוב. הם קבוצה מצוינת".

סל ניצחון לדרק רוז, הלייקרס ובוסטון הובכו

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully