וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: איבן ליוביצ'יץ' הודיע על פרישה

הקרואטי בן ה-33, שהגיע בשיאו למקום השלישי בעולם, יתלה את המחבט אחרי טורניר מונטה קרלו באפריל: "לא החלטה קלה"

איבן ליוביצ'יץ' הודיע הלילה (בין רביעי לחמישי) על פרישה מטניס. הקרואטי מסר כי יתלה את המחבט מיד לאחר טורניר המאסטרס 1,000 במונטה קרלו, שייערך באפריל. ליוביצ'יץ', שיחגוג את יום הולדתו ה-33 ב-19 במרץ, דורג בשיאו במקום השלישי בעולם וזכה בתארים רבים בקריירה.

בין היתר, הניף ליוביצ'יץ' את גביע דייויס עם קרואטיה ב-2005, זכה במדלית ארד באולימפיאדת אתונה ב-2004 בזוגות עם מריו אנצ'יץ' וזכה ב-10 תארים בקריירה, כשהמרשים שבהם היה באינדיאן וולס (שנפתח בימים אלו ממש) ב-2010, כשניצח בדרך לתואר את נובאק דג'וקוביץ', רפאל נדאל ואנדי רודיק.

"לפרוש זו אף פעם לא החלטה קלה בשביל ספורטאי מקצועי", מסר ליוביצ'יץ', "אני מסתכל כבר קדימה אל עבר השלב הבא בחיים שלי. הטניס נתן לי כל כך הרבה ואני רוצה להמשיך להישאר מעורב ולתרום במה שאוכל". המדורג ה-40 בעולם, יליד בוסניה, רשם את הישג השיא שלו בטורנירי הגרנד סלאם ב-2006 כשהגיע לחצי גמר רולאן גארוס, שם נעצר רק אצל מלך החימר רפאל נדאל. באותה שנה הגיע גם לרבע הגמר באוסטרליה, שם הפסיד למרכוס בגדאטיס הקפריסאי. פרט לזכייה באינדיאן וולס, הגיע ליוביצ'יץ' לשלושה גמרים בטורנירי מאסטרס אך הפסיד לרפאל נדאל במדריד 2005, תומאס ברדיך בפריס 2005 ולרוג'ר פדרר במיאמי 2006.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully