וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס סיימה ב-1:1 מול בולוניה

יובה שמטה הזדמנות להיצמד למילאן, לאחר שחזרה מפיגור בזכות שער של ווצ'יניץ'. בונוצ'י הורחק, הפער מהפסגה: 2 נק'

יובנטוס ממשיכה לגמגם. הגברת הזקנה, שרק ביום שבת סיימה ב-1:1 ביתי ומאכזב מאוד מול קייבו, איבדה הערב (שבת) הזדמנות נוספת להידבק למילאן המוליכה, כשסיימה ב-1:1 נוסף, הפעם מול בולוניה בחוץ. במשחקים נוספים, פארמה סיימה ב-2:2 מול פיורנטינה וצ'זנה נפרדה ב-0:0 מקטאניה בבית.

בולוניה - יובנטוס 1:1

לא ברור מה עובר על הביאנקונרי בזמן האחרון, אבל מה שבטוח הוא שכך הם לא יזכו באליפות. הערב איבדה יובנטוס הזדמנות נוספת להיצמד למילאן בפסגה, כשסיימה ב-1:1 מול בולוניה ושיפרה את מאזנה ל-52 נקודות, שתיים פחות משל הרוסונרי כשעכשיו גם אין לה משחק חסר. כנראה שמילאן, שרק אתמול הייתה שותפה לדרמה ענקית מול ארסנל והצליחה להיחלץ בעור שיניה, ממשיכה ליהנות מקצת מזל. זה בטח לא מזיק אף פעם. ליובה, אגב, זהו 1:1 שלישי ברציפות בליגה.

דווקא בולוניה הייתה ראשונה לכבוש בדקה ה-17 כשמסירת עומק מצוינת של גאסטון ראמירס מצאה את מרקו די ואיו והחלוץ הוותיק נותר לבד מול ג'אנלואיג'י בופון ובעט עם הרבה רגש לפינה כדי לקבוע 0:1. יובה הצליחה לאזן בדקה ה-58 בשער די דומה לזה שספגה. הפעם מסירת העומק הייתה של אנדראה פירלו אל עבר מירקו ווצ'יניץ', שהקפיץ מעל ז'אן פרנסוואה ז'ילה פנימה את ה-1:1. בדקה ה-84 נותרה הקבוצה של אנטוניו קונטה ב-10 שחקנים לאחר שלאונרדו בונוצ'י ביצע עבירה מאחור וספג צהוב שני. אגב, גם קונטה עצמו הורחק.

פארמה - פיורנטינה 2:2
לפארמה: סטפאנו אוקאקה צ'וקה (28), סבסטיאן ג'ובינקו (פנדל, 87), לפיורנטינה: מאתיה נסטסיץ' (60), אלסיו צ'רצ'י (71), ואלון בהראמי הורחק (89)

צ'זנה - קטאניה 0:0
דניאל פודיל הורחק בצ'זנה (21), סרחיו אלמירון הורחק בקטאניה (90)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully