וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: פנאתינייקוס הביסה 56:96 את מארוסי

האלופה, שמתכוננת לסדרת ההצלבה מול מכבי ת"א ביורוליג, לא התקשתה מול האחרונה. גינזבורג גבר על צסק"א ב-VTB

בזמן שמכבי תל אביב ממשיכה להתכונן לשלב ההצלבה של היורוליג, גם הקבוצה שתפגוש אותה שם, אלופת יוון בתשע העונות האחרונות פנאתינייקוס, עושה את העבודה שלה. הערב (רביעי), השיגו זליקו אוברדוביץ' ושחקניו ניצחון קליל 56:96 על האחרונה בטבלה מארוסי. לאחר הניצחון, פאו נותרה במקום השני, מרחק שלוש נקודות ומשחק חסר מהמוליכה והיריבה הגדולה אולימפיאקוס. חלוקת הנקודות אצל המנצחים הייתה יפה וניק קאלאת'ס הוביל עם 13. שרונאס יאסיקביצ'יוס קלע 12, יאן ווגיוקאס הוסיף 11.

אולימפיאקוס עצמה, לא התקשתה לפרק את איקרוס 63:100. קוסטאס פפאניקולאו הוביל עם 16 נקודות, מרקו קסלך תרם 12. אולימפיאקוס תפגוש את סיינה בהצלבה והאלופה האיטלקית ניצחה הערב 65:77 את וארזה בליגה המקומית. בו מקאלב הוביל את סיינה עם 18 נקודות, דייויד אנדרסן הוסיף 17. עוד באיטליה הערב, בנטון טרוויזו וגל מקל הפסידו לסקבוליני פזארו 77:66. מקל סיים עם 6 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-15 דקות משחק.

מי שעוד מתכוננת ליורוליג היא קאזאן. לצערו של יבגני פשוטין המאמן, הקבוצה שלו, שתפגוש את ברצלונה, נמצאת בכושר איום ונורא והפסידה היום בפעם החמישית ברציפות בכל המסגרות, 82:77 בחוץ מול ניז'ני נובגורוד. פטר סמיולנקו קלע 16 לקאזאן, טרל לידיי הוסיף 13 ושמונה ריבאונדים, אבל קאזאן שוב ירדה מנוצחת אחרי רבע שלישי חלש ואם לא די בצרות, בעוד שישה ימים מחכה לה צסק"א מוסקבה.

צסק"א, אולי הקבוצה הטובה באירופה כיום, הגיעה לצ'כיה אבל נפלה מול נימבורק, אלופת צ'כיה, אותה מאמן ננו גינזבורג הישראלי, 60:79. טרה סימונס מיודענו בלט עם 24 נקודות. עוד ב-VTB, יותם הלפרין וספרטק סנט פטרסבורג הפסידו 85:77 בדרבי רוסי ללוקומוטיב קובן. הלפרין הסתפק ב-13 דקות וחמש נקודות יחד עם שלושה אסיסטים. בילבאו הספרדית, יריבתה של צסק"א מוסקבה בשלב ההצלבה של היורוליג, הובסה בליגה הספרדית על ידי חובנטוד בדאלונה 91:67.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully