וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "לראשונה בחיי, אני מרגיש שהכל בסדר"

סנטר מכבי תל אביב התראיין לאתר כדורסל אירופי, ותיאר את התחושות לאחר לידת בנו: "עכשיו אני מבין מה זאת אהבה"

סופוקליס שחורציאניטיס אמנם לא נמצא בשיא הכושר מבחינה מקצועית בתקופה האחרונה, אך מבחינה אישית הסנטר היווני פורח. היום (רביעי) התפרסמה באתר הכדורסל האירופאי EUROHOOPS כתבה על סנטר מכבי תל אביב, בה מתוארת ההיכרות שלו עם אשתו אייריני, פיזיותרפיסטית ספורט, שהתרחשה לפני ארבע שנים ובזמן שסופו היה בתקופה קשה מאוד מבחינה אישית ומגוללת את המהפך החיובי שעשה בחייו ובקריירה שלו.

בין היתר, מצויין בכתבה כי: "אפשר היה לראות את השינוי אצל סופו כבר בפרצוף העדין שלו. אפילו העיניים שלו היו רגועות יותר ומאושרות. לפני מעברו לישראל, שחורציאניטיס העניק טבעת לאייריני והשניים התארסו, כשהיא מבקרת בתל אביב כמעט מדי סוף שבוע. למרות התעקשותו להרחיק את התקשורת מיחסיו עם אשתו, לאחר בחירתו לחמישיית היורוליג הוא בחר להודות לזוגתו שתמיד איתו ועוזרת לו".

בהמשך מסופר על ההחלטה שלו לוותר על אליפות אירופה בקיץ בשל הסתבכות בהיריון של אשתו, מה שלא נתן לו מנוח להתעסק בכדורסל. "לומר שאני מאושר זה בלשון המעטה", אמר שחורציאניטיס בראיון לכתבה, "אין לי מילים כדי לתאר את מה שעבר לי בראש, בנשמה ובגוף ברגע הראשון שראיתי את בני. אני מניח שעכשיו אני יכול להבין מה היא אהבה. אני חייב להודות לאייריני על הכל. היא שינתה את חיי והבחורצ'יק הקטן הזה הגיע כדי להפוך הכל לעוד יותר טוב. אני מרגיש נהדר. זו הפעם הראשונה בחיי בה אני מרגיש שהכל יהיה בסדר, כי לא אתן לזה לקרות אחרת".

לאתר יורוהופס
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully