וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג פיפ"א: ישראל ירדה שלושה שלבים, למקום ה-38

הולנד עלתה למקום השני על חשבון גרמניה, ארגנטינה שבה לעשיריה. סאו טומה ופרינסיפה זינקה 53 שלבים, למקום ה-115

נבחרת הולנד עלתה הבוקר (רביעי) למקום השני בדירוג פיפ"א העולמי, תוך שהיא מורידה את גרמניה למקום השלישי. אלופת העולם ספרד כמובן ממשיכה להוליך את הדירוג, כשאורוגוואי נותרה רביעית, ברזיל עלתה מהמקום השביעי למקום החמישי, ואילו אנגליה ופורטוגל ירדו מקום אחד כל אחת - למקום החמישי והשישי בהתאמה. ארגנטינה שבה לעשיריה המובילה כשקפצה שלושה שלבים אל המקום השמיני, בעוד איטליה ירדה מהמקום השמיני לתשיעי, וקרואטיה מהתשיעי לעשירי.

ומה עם נבחרת ישראל? החבורה של אלי גוטמן ירדה שלושה שלבים, מה-35 ל-38. מעבר לפורטוגל, יריבה נוספת של הנבחרת במוקדמות המונדיאל, רוסיה, עלתה מהמקום ה-13 ל-12. צפון אירלנד ירדה מהמקום ה-86 ל-87, אזרבייג'ן ירדה מהמקום ה-109 ל-116, ולוכסמבורג עלתה מהמקום ה-133 ל-127.

את הקפיצה הגדולה ביותר במאייה הראשונה רשמה נבחרת אוקראינה, שעלתה מהמקום ה-59 ל-49. גם אוזבקיסטן רשמה עליה של עשרה שלבים, מה-77 ל-67. אלא שעם כל הכבוד, הקפיצה המרשימה ביותר בדירוג העולמי שייך למדינה הקטנטנה סאו טאומה ופרינסיפה (אוכלוסיה: 179 אלף), שכבר יצא מחוץ לדירוג העולמי לפני מספר שנים, ובחודש שעבר ניצחה במוקדמות אליפות אפריקה את סיירה לאון כדי לזנק לא פחות מ-53 מקומות, כל הדרך למקום ה-115.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully