וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו ארגנטינאית זכתה לכינוי "המראדונה שלנו"?

לוסיאנה איימאר, שחקנית הוקי שדה ובעבר כוכבת "פלייבוי", זכתה למחמאות ממאמנה: "הגיעה מכוכב אחר, נגע בה קסם"

לא כל ספורטאי בארגנטינה זוכה לכינוי ה"מראדונה", אבל יש כמה יחידי סגולה שמצליחים לזכות בכבוד הזה. אחת מהם היא לוסיאנה איימאר, כוכבת נבחרת ההוקי שדה של הארגנטינאים, שנחשבת לשחקנית הטובה בעולם וזוכה לפופולריות גדולה במדינתה.

כשמאמן הנבחרת קרלוס רטגי השווה אותה לבנה הגדול ביותר של ארגנטינה, בתקווה שהיא תוביל למדליית זהב בלונדון בקיץ הקרוב, הוא העניק לה את הכבוד השמור לגדולים מכולם. ואכן, "לוצ'ה", כפי שהיא מכונה, נחשבת לסלבריטאית במדינה, כוכבת של מדורי הרכילות והופיעה בעבר גם על שערים של לא מעט מגזינים, ביניהם "פלייבוי" בתמונות חושפניות.

"לוסיאנה היא בן אדם רגיל, כמו כולנו, אבל על המגרש היא משהו קסום במיוחד", אמר המאמן רטגי, שמזכיר את הביטוי הארגנטינאי המפורסם שנאמר על מראדונה ב-1986: "עפיפון קוסמי, מאיזה כוכב הגעת?".

"אני גאה להיות מאמן שלה", הוא אומר על השחקנית בת ה-34, "היא מרגשת את הקהל, היא כובשת את האוהדים. כל עוד היא לא לוקחת על עצמה את תפקיד האמהות ועוזבת את המשחק, היא יכולה לשחק כמה זמן שהיא רוצה. מטה קסמים נגע בה".

איימאר, שבע פעמים בעבר שחקנית השנה בעולם, זכתה עם ארגנטינה במדליית כסף בסידני 2000, במדליית ארד באתונה 2004 ובבייג'ינג 2008, ועכשיו היא מוכנה למקום הראשון. "אנחנו רוצים לזכות במדליית הזהב, אבל זה לא יהיה קל", אמרה איימאר, שמתכוננת לתחרות קשה מהולנד, גרמניה, סין ובריטניה.

המאמן שלה שוב מפריז במחמאות: "אחרי הפרישה אני רואה אותה יותר בתפקיד שגרירה של מדינה, היא ידועה בכל מקום בעולם. זו הנציגה הטובה ביותר אי פעם של הוקי הנשים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפו בביצועים של לוסיאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully