וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ניו אורלינס בכוננות ספיגה

7.3.2012 / 10:01

הסיינטס הודו שהתוכנית לפגיעה ביריבים הייתה קיימת אצלם, ומחכים לענישה חמורה: "אנחנו יודעים שיהיו השלכות קשות"

פרשת הבאונטי של ניו אורלינס - פול כספי שמוענק לשחקנים שיפצעו שחקנים מקבוצות אחרות - ממשיכה להכות גלים ב-NFL, וכעת הסיינטס נמצאים בכוננות ספיגה. לפי ההערכות, הם צפויים לקבל עונש כבד מאוד מהקומישינר רוג'ר גודל, כשמתאם ההגנה לשעבר גרג וויליאמס עלול לספוג הרחקה מהליגה לכל החיים.

לדניאן טומלינסון אמר שציד הראשים בליגה מקובל, אבל הקוורטרבק זוכה הסופרבול איליי מאנינג מתנגד: "זה לא יכול להיות חלק מפוטבול", אמר. הפרשן המוערך ג'ון מאדן מעריך כי העונשים יהיו כבדים ביותר, אולם בעלי מקצוע אחרים אומרים כי השעיית וויליאמס לא תמגר את התופעה, שקיימת בעוד קבוצות בליגה.

בינתיים, הסיינטס הודו כי השיטה אכן הייתה קיימת אצלם. המאמן שון פייטון וה-GM מיקי לומיס נכנסו מיידית לכוננות ספיגה: "אנחנו יודעים שזה קיים אצלנו ומרגישים אחריות מכך שזה היה תחת המשמרת שלנו. אלה עבירות קשות ואנחנו יודעים שיהיו לכך השלכות חמורות".

בינתיים, רנדי מוס החל להתאמן בניו אורלינס והסיינטס התרשמו מהשחקן. מוס בן ה-35 לא שיחק בעונה שעברה לאחר שהודיע על פרישה, אולם הצהיר על קאמבק והגיע כדי להיבחן בסיינטס, שמצידם התלהבו. "הוא נראה כמו רנדי מוס הישן", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully