וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן: "אנחנו רוצים את סוארס והיגואין"

הבעלים של קבוצת הפאר הצרפתית חשף את התכניות לעתיד הקרוב: "רוצים לזכות בליגת האלופות ולמצוא ליאונל מסי חדש"

כמעט שנה חלפה מאז השתלטה חברת השקעות קטארית על פריס סן ז'רמן, וקבוצת הפאר הצרפתית הפכה לאחת השחקניות המרכזיות בשוק ההעברות העולמי. כמעט כל שם גדול הוזכר או מוזכר כמועמד להצטרף לקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, ולאחר שכשל בנסיונו לצרף את קרלוס טבס ואלשנדרה פאטו בחלון ההעברות של חודש ינואר, עובר המועדון הגדול של צרפת להתרכז במטרה הבאה: חיזוק הסגל לעונה הבאה, בתקווה לדבר חזק גם בליגת האלופות.

הבוקר (רביעי) חשף הבעלים נאסר אל-קלאיפי חלק מהתכניות של הקבוצה לקיץ, כשאמר: "אנחנו כבר מסתכלים על העונה הבאה ויש לנו מועמדים ברורים לרכש. אנחנו רוצים את לואיס סוארס וגונזאלו היגואין", אמר המיליארדר הקטארי. כוכבה הנוכחי של פריס סן ז'רמן חאבייר פאסטורה כבר הביע אמש את רצונו לראות את חברו לנבחרת ארגנטינה, היגואין, מצטרף אליו בצרפת, כשאמר: "הוא יכול לעשות פה שינוי אדיר".

מלבד צמד החלוצים הדרום-אמריקאיים צפויה מוליכת הטבלה הצרפתית לצרף מספר שחקנים נוספים, כחלק ממסע רכש שאמור להימשך חמש או שש שנים. "המטרה שלנו בטווח הקצר היא לזכות בליגת האלופות ולמצוא ליאונל מסי חדש", הוסיף אל-קלאיפי, "נוציא סכומי כסף שנורמאלים עבור קבוצת צמרת עולמים. אנחנו מעדיפים להשקיע הרבה כבר באופן מיידי, נשקיע הרבה בחמש-שש שנים הקרובות, ואז הסכומים ידעכו".

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully