וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: קרלוס טבס חזר לשחק

צפו בחלוץ כובש עבור קבוצת המילואים אחרי חמישה חודשי השעיה. קולו טורה: "אנחנו טובים כמו הקבוצה הגדולה של ארסנל"

קרלוס טבס חזר ללבוש אמש (שלישי) את המדים התכולים של מנצ'סטר סיטי, לראשונה מזה חמישה חודשים. כזכור, לפני מספר שבועות הביע חלוץ נבחרת ארגנטינה את התנצלותו בפני המועדון ורוברטו מאנצ'יני על שבחר שלא לעלות כמחליף במשחק ליגת האלופות מול באיירן מינכן בתחילת העונה, אירוע שעלה לו בהרחקה ארוכה ובקנסות ענק. לאחר ההתנצלות הפומבית אמר מאנצ'יני שדרכו של טבס לקבוצה סלולה, אך התהליך ייקח מספר שבועות. אמש התהליך הזה החל, כשטבס שותף ל-66 דקות בניצחון של קבוצת המילואים 1:3 על קבוצת המילואים של בולטון.

1,047 אנשים נלהבים הגיעו כדי לצפות בחלוץ הארגנטינאי המוכשר, שעל פי דיווחים נראה חד ורזה יותר מבמשחקון אימון פנימי שנערך בשבוע שעבר מול פרסטון. בדקה ה-51 הוא אפילו מצא את הרשת, רבע שעה לפני שהוחלף על ידי בנו של רוברטו מאנצ'יני, פיליפו. במחצית הודה טבס לקהל על תמיכתו, ואפילו העניק להם את חולצתו.

צפו בביצעיו של טבס

גם קולו טורה חוזר: "אני חזק יותר"

מנצ'סטר סיטי עצמה ממשיכה להסתדר לא רע בכלל ללא טבס. בימים האחרונים היא קיבלה בחזרה את קולו טורה, שחזר מהשעיה בת שישה חודשים לאחר שנכשל בבדיקת סמים: "מה שקרה בעבר, קרה. כולנו נתקלים בקשיים בשלבים מסוימים של החיים, ומה שקרה עשה אותי אדם יותר טוב, יותר חזק. עכשיו אני פשוט רוצה לתרום לקבוצה ולעזור לה לזכות באליפות".

הבלם מחוף השנהב אף הוסיף והילל את הכישרון שיש לסיטיזנס העונה, ואפילו השווה את היכולת לזו של ארסנל הגדולה, של תיירי הנרי, לה היה שותף בעבר: "האיכות היא אותה איכות, בשתי הקבוצות היו 24 שחקנים מצוינים. דויד סילבה לא שיחק מול בולטון, וניצחנו. סרחיו אגוארו לא שיחק, וניצחנו. ככה זה היה גם בארסנל - דניס ברגקאמפ היה על הספסל, קאנו היה על הספסל, ובכל זאת ניצחנו משחקים. זה מאוד חשוב. תמיד קשה להוליך את הטבלה כי הקבוצות האחרות לוחצות עליך, אבל זה מצוין שאנחנו מובילים בשתי נקודות על מנצ'סטר יונייטד, כי זה שם גם הרבה לחץ עליהם".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully