וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "לכל משחק מעתה יש חשיבות מכרעת"

מאמן יובנטוס יודע שניצחון במשחק ההשלמה מול בולוניה (ד', 19:30, ספ' 1 ו-HD) יחזיר אותו לפסגה. פארמה - פיורנטינה

קצת לפני ששני כרטיסים נוספים לרבע גמר ליגת האלופות יחולקו בברצלונה ובניקוסיה, קבוצה אחת שחולמת לחזור למעמדים האלה, יובנטוס, תנסה לשוב מחר (רביעי) לפסגת הליגה האיטלקית. הביאנקונרי יתארחו במשחק השלמה אצל בולוניה, כשבמקביל פארמה תפגוש את פיורנטינה ואילו צ'זנה תתמודד מול קטאניה.

בולוניה - יובנטוס (19:30, ספורט1 ו-HD)

למרות האכזבה מכך שרשמה ביום שבת את תוצאת התיקו ה-12 שלה העונה בליגה, יובנטוס יוצאת למשחק החוץ הקשה בבולוניה, אותה לא ניצחה בליגה ובגביע התגברה עליה רק לאחר הארכה, בידיעה שניצחון יקפיץ אותה שוב לפסגה. כרגע הפער עומד על שלוש נקודות לטובת מילאן, אך ליובנטוס יתרון במאזן הפנימי בין הקבוצות ולכן היא תזכה בבכורה במקרה של שוויון נקודות.

"לכל משחק מעתה ואילך יש חשיבות יוצאן דופן", אמר אנטוניו קונטה. "אנחנו חייבים לשמור על ריכוז גבוה ונראה איפה זה יציב אותנו בסיום העונה. בולוניה קבוצה טובה שלא מזמן ניצחה את אינטר 0:3. לא מצפה לנו משחק קל". קונטה יחסר את הבלמים הפצועים ג'ורג'יו קייליני ואנדראה ברצאלי, כשאלסנדרו מאטרי צפוי לפתוח בהתקפת הקבוצה הבלתי מנוצחת.

פרט לתוצאה הנפלאה בסן סירו, בולוניה ניצחה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים והיא במקום ה-14 עם יתרון שש נקודות על פני הקו האדום. "יש לנו כלים לנצח את יובנטוס ולשמור על המעמד שלנו בסריה A", אמר המאמן סטפנו פיולי, שיודע כי קבוצתו לא ניצחה את יובנטוס בבית מאז נובמבר 1998 (למרות שעשתה זאת עם 0:2 בחוץ בעונה שעברה מצמד של מרקו די ואיו). בולוניה תצטרך לחפש את ההפתעה ללא רוברט אקואפרסקה, כובש שער הניצחון במשחק האחרון מול נובארה, שנפצע בידו.

משחקים נוספים:

פארמה - פיורנטינה (19:30)

צ'זנה - קטאניה (19:30)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully