וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקת: "הריצה בירושלים היא המרגשת ביותר"

ראש העיר נאם במסע"ת להשקת מרתון ירושלים הבינלאומי השני. במירוצים השונים ישתתפו כ-15 אלף רצים מ-50 מדינות

עיריית ירושלים קיימה הבוקר (שלישי) מסיבת עיתונאים חגיגית להשקת מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי השני, שייערך ב-16 למרץ. האירוע נערך על גג מרכז נוטרדאם, ממנו נשקף נוף מרהיב של הבירה והתקיים במעמד ראש העיר ניר ברקת, כמו גם נותני החסות ומנהלי המרתון.

באירוע ישתתפו 15 אלף רצים בשלל מקצים, ביניהם 1,500 רצים שיגיעו מ-50 מדינות מרחבי העולם והוא ייערך בין רחובותיה של העיר. ברקת אמר במסיבת העיתונאים: "כרץ שסיים חמישה מרתונים ברחבי העולם, אני יכול להגיד בביטחון מלא כי הריצה בירושלים היא המרגשת ביותר והיא משלבת נופים עוצרי נשימה ומלאי השראה, אוויר צלול ומסלול אתגרי. מרתון ירושלים הוא אירוע בינלאומי, אשר מעמיד את ירושלים בשורה אחת עם ערים מובילות בעולם כניו יורק, ברלין, לונדון ופריז, המקיימות מרתון בינלאומי. למרתון תרומה עצומה לתיירות, לכלכלה והוא מחבר יותר ויותר קהלים בארץ ובעולם אל ירושלים".

בשלושת הימים שלפני המרתון, תתקיים גם תערוכה בנושא במרכז הקונגרסים הבינלאומי. התערוכה תכלול מתחם ספורט, מתחם טיפולים הוליסטי, מתחם בריאות ויופי ומתחם אמנים, כמו גם מתחם מיוחד לילדים. המירוץ עצמו יוזנק בסמוך לכנסת ישראל ויסתיים בשדרות בן צבי, סמוך לגן סאקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully