וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "עכשיו הזמן למשימה האמיתית"

6.3.2012 / 10:26

אחרי הניצחון על הפועל חולון, במכבי תל אביב כבר מוכנים לפנאתינייקוס: ”נקווה להגיע מוכנים. חשוב להשאיר את הנדריקס”

מכבי תל אביב אומנם ניצחה אמש (שני) את הפועל חולון 77:82, אולם היה זה רק לאחר מאבק צמוד, שהוכרע בשניות האחרונות. בדומה למשחקים מול ז'לגיריס ביורוליג, מכבי חיפה בליגה וצדביטה באדריאטית, הצהובים שוב נקלעו לפיגור מוקדם 24:8 וגם הם יודעים שאסור להם לאפשר לדבר כזה לקרות נגד פנאתינייקוס.

יוגב אוחיון אמר: "כולם שיחקו בצורה מדהימה בחולון מההתחלה ואנחנו לא באנו מפוקסים. פתחנו לא טוב כמה משחקים, אנחנו מודעים לזה ואני מאמין שנתקן ונעבוד על הכל. עברנו כמה דברים בשבוע האחרון, טיסות, משחקים צמודים, אני מאמין שהיו לכל הדברים האלו השפעה. אני שמח שידענו לשים את הדברים בצד וניצחנו, זה יעזור להמשך ועכשיו הזמן למשימה האמיתית. ריצ'רד הנדריקס וקית' לנגפורד הם שני שחקנים מדהימים,הם בתקופה טובה ומגיעות להם כל המחמאות. הם ראויים לכל מילה טובה שיאמרו עליהם".

אוחיון אף התייחס לסוגיית הישארותו של הנדריקס: "ריצ'י הוא נכס, אדם מדהים ושחקן מדהים. חייבים להשאיר דבר כזה, לא נמצא בכל יום אדם כזה". לגבי הסדרה מול היוונים ביורוליג הוסיף הרכז הישראלי המצוין: "נתחיל להכין את עצמנו וכך כמובן גם צוות המאמנים, נקווה להגיע מוכנים מההתחלה. זה האתגר הכי קשה שיש, באולם קשה, מאמן מהגדולים באירופה, קבוצה עם מסורת".

מכבי תל אביב גירדה 77:82 על חולון

בלאט מרוצה מההכנה לפנאתינייקוס

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully