וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א ניצחה את הפועל חולון 77:82

חולון נתנה פייט וכבר הוליכה ב-16 הפרש במחצית הראשונה, אבל יכולת מצויינת של סמית' הוליכה את הצהובים לניצחון

איזה משחק כדורסל ענק קיבלנו הערב (שני) באולם הפחים, כשהפועל חולון הלוחמנית עשתה כל מה שהיא יכולה בכדי להפתיע את מכבי תל אביב, אבל נכנעה לבסוף לאלופה הצהובה שגברה עליה 77:82. למרות ההפסד, בחולון יכולים להיות גאים מאוד בשחקנים שלהם, שהוכיחו כי הם אינם פוחדים ממכבי, ואחרי קרב נהדר שכזה, אפשר רק לפנטז על מפגש בין השתיים ברגעים מכריעים עוד יותר של העונה. לעומת המארחים, מכבי אמנם יוצאת עם הניצחון, אבל בלאט יודע היטב שקבוצתו לא היתה רחוקה מלרשום הפסד בשלב קריטי של העונה, ושיכולת כזאת לבטח לא תספיק כשהקבוצה תפגוש את פנאתינייקוס בשלב ההצלבה של היורוליג בעוד כשבועיים.

שחקני מכבי תל אביב גיא פניני, יוגב אוחיון. קובי אליהו
איזה ניצחון מתוק. אוחיון ופניני חוגגים באולם הפחים/קובי אליהו

הצהובים נתלו על כתפיו של דווין סמית', שהיה שם בכל פעם שקבוצתו היתה זקוקה לו, ועם שלשות קריטיות של בלו והתעוררות מאוחרת של קית' לנגפורד, תפסו את היתרון בדקות הסיום ולא איפשרו לקבוצתו של דן שמיר לחזור. חולון קיבלה יכולת מצויינת מצמד הישראלים שלא רגיל לתפוס כותרות בדרך כלל- שון דניאל ועודד שעשוע- שלא ממש התרשמו מהענקית בצהוב, וחיפו על משחק חלש במיוחד של בריאנט דאנסטון. טזמין מיטשל אמנם היה גדול בשורות חולוניה, אבל כשהמארחים מאפשרים שלושה ריבאונדים בהגנה בדקה האחרונה, קשה מאוד לנצח את מכבי.

הפתיחה היתה כולה של חולון, שתיעלה את האנרגיות הנהדרות מהיציעים ופשוט התפוצצה על הצהובים. רוט, מיטשל ולואיס חדרו פעם אחר פעם את ההגנה של האלופה, ותוך שש דקות טסו ליתרון 16. הצהובים לא נבהלו, ועם מטווח שלשות של בלו וסמית' הצליחו לצמק עד ל-43:40 במחצית. מכבי נעזרה בלנגפורד וסמית' כדי לעלות ליתרון ראשון ברבע השלישי, אבל שון דניאל החל להפציץ מחוץ לקשת ושמר את חולון צמודה. ברבע האחרון המשיך סמית' לקחת על עצמו את האחריות, חולון נלחמה ורשמה הגנה מצויינת מול יריבתה העדיפה, אבל לא השכילה לאסוף את הכדורים החוזרים, וראתה את הצהובים שוב חוגגים.

מהלך המשחק

הפועל חולון העלתה בחמישייה את מורן רוט, שון דניאל, רון לואיס, בריאנט דאנסטון וטזמין מיטשל. מכבי תל אביב פתחה עם קית' לנגפורד, יוגב אוחיון, דווין סמית', דיויד בלו וריצ'רד הנדריקס. לואיס ומיטשל העלו את המארחים ליתרון מהיר, סמית' השיב עם שלשה אבל הצהובים פשוט לא שמרו וראו את המארחים עולים ל-5:10. בלאט זעם על שחקניו שהמשיכו להפקיר את ההגנה, חולון המשיכה לחגוג וצמד ג'אמפים של רוט העלו אותה ליתרון 12. הטירוף של המארחים נמשך, לואיס קלע סל ועבירה והעלה את היתרון ל-8:23 מדהים. המארחים החלו להאט ולאבד, ומכבי ניצלה זאת כדי לצמק מעט, אבל מיטשל תפר שלשה פנויה, וחולון ירדה ביתרון 15:29 ענק בסיום הרבע הראשון.

אוחיון פתח את הרבע עם חדירה יפהפיה ודאנק ועבירה ענק של שחורציאניטיס איפשר לצהובים לצמק ל-29:24 עם ריצת 0:9. המארחים סוף סוף מצאו נקודות ברבע עם שלשה של שעשוע. שון דניאל לקח להנדריקס ריבאונד בהתקפה שלא אהב את זה, הגיב עם בעיטה קטנה וחטף עבירה בלתי ספורטיבית שסייעה למארחים לעלות ל-29:38. בלו צלף שתי שלשות רצופות ועם אחת של סמית' הורידו את הפיגור לנקודה בלבד. שעשוע מצא במסירה נהדרת את דניאל מתחת לסל, וחולון הצליחה לשמור על היתרון עד למחצית, וירדה אליה כשהיא מוליכה 40:43.

מיטשל המשיך ללהוט גם בפתיחת הרבע השלישי עם שלשה, ועבירה בלתי ספורטיבית מפוקפקת של דווין סמית' העלתה את חולון ל-43:49. לנגפורד תקף היטב את הטבעת וקלע ארבע נקודות רצופות, ושלשה של פניני העניקה לצהובים יתרון ראשון במשחק- 51:52. סמית' המשיך להיות האיש של בלאט, ועם שתי חדירות העלה את האורחים ל-4, אבל מכבי הימרה על שון דניאל שהגיב עם שתי שלשות שמנעו את הבריחה של האלופה, בעוד זו הוליכה 61:63 בלבד בסיום הרבע השלישי.

בלו פתח את הרבע האחרון עם שלשה גדולה, אבל שעשוע החזיר באחת משלו מהפינה, ולואיס התעורר עם דאנק ואז עם שלשה גדולה שהעלתה את המארחים ל-66:69. היד של סמית' המשיכה לרתוח ושלשה שלו העלה את קבוצתו ליתרון 2, מיטשל השיב עם עוד שלשה ענקית ודאנק של הנדריקס קבע 76:76, 2 וחצי דקות לסיום. מכבי עלתה ליתרון נקודה, חולון הקשיחה את ההגנה שלה אבל לא הצליחה לקחת ריבאונד בתוך הדקה האחרונה, וראתה את בלו עושה את העבודה מהקו. לואיס עוד קיבל צ'אנס להשוות אבל החטיא את השלשה שלו, ומכבי חגגה ניצחון מתוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 19 (5 מ-6 ל-2, 3 מ-6 ל-3), קית' לנגפורד 14 (7 ריבאונדים), ריצ'רד הנדריקס 13 (5 מ-6 מהשדה, 8 ריבאונדים, 4 חטיפות), דייויד בלו 13 (3 מ-9 ל-3), סופוקליס שחורציאניטיס 8, גיא פניני 7 (1 מ-5 ל-3), יוגב אוחיון 6 (4 אסיסטים, 4 איבודים), טל בורשטיין וג'ון שייר שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: טזמין מיטשל 23 (6 מ-8 ל-2, 3 מ-5 ל-3), רון לואיס 19, שון דניאל 14 (7 ריבאונדים, 3 חטיפות), עודד שעשוע 8, מורן רוט 7 (5 אסיסטים, 4 איבודים), בריאנט דנסטון 4, פטריק סאליבן 2 (8 ריבאונדים), שלומי הרוש שותף ולא קלע.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully