וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "אם מילאן כבשה מולנו 4 שערים, אנחנו לא יכולים?"

מנג'ר ארסנל אופטימי לפני גומלין שמינית גמר האלופות למרות ה-4:0 בחוץ (ג', 21:45, ספ' 5 ו-HD). בניון ייעדר. בנפיקה-זניט

פגרת הנבחרות בשבוע שעבר הוציאה את ליגת האלופות לשבוע מנוחה. שבוע אחד יותר מדי מבחינתנו. מחר (שלישי) תחזור הליגה הטובה ביותר בעולם לפעילות עם שניים ממשחקי הגומלין בשמינית הגמר. ארסנל תנסה לשקם מעט מכבודה הרמוס מול מילאן, בעוד בנפיקה תנסה להתאושש מהפסד 3:2 במשחק הראשון מול זניט בבית.

רובין ואן פרסי שחקן ארסנל. רויטרס
מסוגל להציל שוב את התותחנים? זה כבר באמת יהיה מפתיע. ואן פרסי באימון המסכם/רויטרס

ארסנל - מילאן (ג', 21:45, ספורט 5 ו-HD)

התותחנים ספגו את אחת התבוסות המשפילות ביותר שלהם בשנים האחרונות במשחק הקודם, כשהובסו 4:0 בסן סירו. אם זה לא הספיק להם, אז שלושה ימים לאחר מכן הם גם הפסידו לסנדרלנד בגביע ואיבדו את הסיכוי גם לתואר האחרון העונה. למרות זאת, הצליחה ארסנל להתאושש בשני משחקי הליגה האחרונים, לחזור מפיגור בדרבי ל-2:5 על טוטנהאם ולחזור מפיגור ל-1:2 באנפילד מול ליברפול, מה שביסס את מעמדה במקום הרביעי ואפילו קירב אותה אל התרנגולים.

בצד השני, אצל מילאן הכל ורוד ונהדר. הרוסונרי נמצאים בכושר מצוין וניצחו בשלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם, כשגם התיקו היחיד שעשו היה מול יובנטוס במשחק בו פסלו להם שער חוקי לחלוטין. מילאן מוליכה את הליגה האיטלקית והגדילה את הפער לשלוש נקודות בשבת האחרונה אחרי שיובנטוס סיימה בתיקו. האלופה האיטלקית קיבלה בחזרה את זלאטן איברהימוביץ' הנהדר והביסה 0:4 את פאלרמו בסיציליה כשהשבדי חוגג עם שלושער.

התותחנים ייאלצו להסתדר במשחק ללא יוסי בניון, אבו דיאבי ומיקל ארטטה באופן ודאי, בעוד תומאש רוזיצקי בספק וקיירן גיבס יהיה כשיר בוודאות. רובין ואן פרסי צפוי לפתוח בהרכב. במילאן ייעדרו הקשרים קווין פרינס בואטנג וקלרנס סיידורף, בעוד מאסימו אמבורסיני מושעה ויחמיץ גם הוא את המשחק. אלברטו אקווילאני צפוי לחזור לסגל אחרי פציעה ממושכת, כשגם אורבי עמנואלסון ייכלל בסגל למרות שנפצע במשחק מול פאלרמו. אלשנדרה פאטו, מקסי לופס ואלסנדרו נסטה ייעדרו.

"אני לא חי בעולם החלומות, אני יודע שזה מצב לא קל. אבל כשאתה מתחרה ברמה הכי גבוהה שיש, אז תמשיך להאמין גם אם יש לנו רק חמישה אחוז סיכוי. אנחנו צריכים לוודא שלא נפספס את ההזדמנות רק בגלל חוסר אמונה. אנחנו חייבים לשכוח מהמשחק הראשון. אנחנו יודעים לכבוש שערים. בשני משחקי הבית האחרונים כבשו 12 שערים והמטרה שלנו להמשיך לכבוש גם מול מילאן. אם הם כבשו מולנו ארבעה שערים, למה שאנחנו לא נבקיע מולם?".

הצרפתי התייחס בביטול לשאלה האם ייתן מנוחה לכמה מכוכביו: "אנחנו לוקחים את המשחק ברצינות ורוצים לעשות את זה אפשרי. זה יהיה מגוחף להגיד לכם שאנחנו רוצים להבקיע חמישה שערים ולהשאיר את רובין ואן פרסי על הספסל. לא נקבל הדחה מוקדמת מליגת האלופות. ניתן הכל כדי לעלות. אנחנו רוצים לעשות את הבלתי אפשרי לאפשרי, אין לנו מה להפסיד".

מאמן מילאן מסימילאנו בחר להתעסק דווקא ביריבה כשאמר: "מבחינתי, זה בלתי אפשרי לזכות בתארים מבלי שמות גדולים. זה רלוונטי לגבי מילאן, ארסנל או כל מועדון גדול אחר. אתה חייב לקנות שחקנים גדולים. לי יש קבוצה חזקה, אבל הכי חשוב יש גם שלושה שחקנים גדולים, שמביאים ניסיון, אופי, יכולת טכנית ומנהיגות.

"לא הוגן לבקר את ונגר כי בכל שנה ארסנל מוכרת שחקן אחד או שניים ועדיין מסיימת בטופ 4. אם מישהו היה אומר לי בקיץ למכור את זלאטן או פרינס (קווין פרינס בואטנג), הייתי אומר: 'לא, לאאאאא'". על המשחק עצמו אמר האיטלקי: "יהיה הרבה יותר קשה מהמפגש הראשון כי ארסנל תשחק עד הסוף ולא תרים ידיים, אבל גם אנחנו כך. אני אוהב מאוד את ההתלהבות בקבוצה".

בנפיקה - זניט סנט פטרסבורג (ג', 21:45, ספורט 5+)

איזו דרמה נהדרת ומשחק מרתק קיבלנו במפגש הראשון בין שתי הקבוצות הללו. זניט סנט פטרסבורג הצליחה לנצח בסופו של דבר 2:3 באצטדיונה הקפוא ולהשיג מקדמה קלה לקראת הגומלין. הליגה הרוסית שחזרה בסוף השבוע האחרון סידרה לזניט מפגש חוץ קשה מאוד מול הנציגה השנייה של רוסיה בליגת האלופות, צסק"א מוסקבה, משחק שנגמר ב-2:2 דרמטי והשאיר את הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי בפסגה עם 66 נקודות, שש יותר מצסק"א השנייה. הרוסים כמובן יצטרכו להסתדר ללא אנדריי ארשבין, שמושאל מארסנל וכבר נטל חלק במפעל במדי התותחנים השנה.

בנפיקה ספגה הפסד 3:2 ביתי ומאכזב במיוחד ביום שישי האחרון מול פורטו, שהרחיק אותה כשלוש נקודות מהיריבה הגדולה שעקפה אותה במקום הראשון. הקבוצה של ז'ורז'ה ז'סוס תנסה לשקם מעט את האכזבה האדירה של הקהל שלה עם עלייה לרבע גמר ליגת האלופות ולשם כך היא זקוקה לניצחון בהפרש של שער אחד לפחות ומתחת ל-2:3, מצב בו המשחק יילך ל-30 דקות הארכה ואולי אפילו דו קרב פנדלים. בנפיקה יכולה להתעודד ממאזן הבית הנהדר שלה באירופה, שמראה שהפסידה רק פעם אחת ב-19 משחקי הבית האחרונים שלה במסגרות האירופיות.

מי שהתראיין לקראת המשחק היה הבלם הברזילאי הוותיק של בנפיקה לואיזאו, שאמר: "אנחנו חייבים להראות משהו אחר, את היכולות הטכניות שלנו ולנסות לשחק כדורגל איכותי, כיוון שהמשחק הראשון היה יותר פיזי מכל דבר אחר. זה היה קרב בין שתי קבוצות לוחמות, הפעם ננסה לבנות יותר על היכולות שלנו. אם נעלה לרבע הגמר, נצליח להגשים חלום".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully